مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کرمانشاه از ابلاغ سهمیه واحد‌های مسکونی استان در قالب طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و گفت : طبق این سهمیه یک هزار و ۷۱۴ واحد در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر احداث می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛بابک عاطفی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کرمانشاه گفت : بیشترین سهمیه ابلاغی به استان مربوط به شهر اسلام آبادغرب با ۴۰۰ واحد است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کرمانشاه گفت : شهر‌های پاوه با ۳۳۰ واحد، صحنه با ۲۴۸ واحد، کنگاور با ۲۳۶ واحد و جوانرود با ۱۵۰ واحد در رتبه‌های بعدی سهمیه ابلاغی طرح اقدام ملی قرار دارند.

عاطفی افزود: در این طرح همچنین به شهر‌های روانسر ۱۳۰ واحد، سنقروکلیایی ۱۰۰ واحد، گیلانغرب ۶۰ واحد و قصرشیرین نیز ۲۰ واحد اختصاص یافته است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه با اشاره به آغاز ساخت واحد‌های مسکونی طرح اقدام ملی، افزود: البته طبق پیش بینی‌های انجام شده ممکن است در آینده سهمیه بیشتری به برخی شهر‌های یاد شده اختصاص یابد.

او ادامه داد: بنیاد مسکن این آمادگی را دارد که عملیات اجرایی واحد‌های مسکونی طرح اقدام ملی در شهر‌هایی که متقاضی دارد آغاز کرده و این واحد‌ها را به متقاضیان تحویل نماید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه پیرو طرح اقدام ملی گفت: این طرح همانزگونه که از نامش پیداست اجرای آن نیاز به اقدامی ملی و جهادگونه دارد.

مهرداد سالاری افزود: همه دستگاه‌های اجرایی بخصوص دستگاه‌هایی که باید زیرساخت‌ها را فراهم کنند لازم است پای کار آمده و به اجرای مناسب این طرح کمک کنند.

او در عین حال بر تعیین تکلیف هرچه سریعتر واحد‌های مسکونی طرح اقدام ملی تاکید کرد و گفت: لازم است بنیاد مسکن برنامه جامع و کاملی از نحوه اجرای آن در اسرع وقت ارایه کند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.