فرماندار سنقر و کلیایی با بیان اینکه بحران بیماری کرونا فرصت همدلی را در جامعه نمایان‌تر کرد، گفت : همدلی و کمک به هم نوعان در این بحران در کشورمان به خوبی به نمایش گذاشته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛غلامرضا مرتضوی فرماندار سنقر و کلیایی گفت : در بحران کرونا مجموعه آموزش و پرورش در استان کرمانشاه مدیریت و نقش موثری را ایفا کردند.

او گفت : اپلیکیشن پیام‌رسان و آموزشی شاد با اینکه به مراتب سختی‌هایی را برای خانواده‌ها و معلمان به همراه داشته است، اما در زمان بحران بیماری کرونا یکی از اقدامات موثر با ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی در پیشبرد اهداف آموزشی را داشت.

او به نقش موثر معلمان و مروجان دانش در گسترش و برگزاری رزمایش کمک مومنانه اشاره کرد و افزود: در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری شاهد فعالیت موثر مجموعه آموزش و پرورش در کنار خیرین و نهاد‌های اجرا کننده این امر بودیم.

استفاده از نقش ویژه و مشاوره‌ای آموزش و پرورش در مدیریت کرونا و پیگیری و بررسی راه‌های جایگزین برگزاری امتحانات آنلاین و اتخاذ تدابیری به منظور جلوگیری از قطعی اینترنت در زمان برگزاری آزمون‌ها از دیگر مباحث مورد تاکید سرپرست فرمانداری سنقر و کلیایی بود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.