سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجاره بهای اماکن گردشگری کرمان بخشیده می شود

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از استمهال و بخشودگی اجاره بهای اماکن و فضا‌های گردشگری واگذارشده به بخش خصوصی در طول دوره تعطیلی شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فریدون فعالی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: با توجه به تعطیلی اماکن و فضا‌های گردشگری تحت نظارت و مدیریت اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان در زمان انتشار ویروس کرونا، این اماکن از استمهال و بخشودگی اجاره بهای اماکن بهره‌مند شده اند.

 

او با اشاره به اینکه این بخشودگی و استمهال از ۲ تا ۳ ماه بوده است، افزود: این طرح برای حمایت از تاسیسات گردشگری در استان کرمان اجرا شده است، چرا که بیش از ۴ هزار نفر به صورت مستقیم در صنعت گردشگری این استان مشغول به فعالیت هستند.

فعالی به بخشودگی اجاره بهای غرفه داران بازارچه دایمی صنایع دستی در محل کاروانسرای گنجعلیخان کرمان اشاره و تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی این غرفه ها، اجاره بهای غرفه‌های آن‌ها در ماه‌های اسفند و فروردین بخشیده شده است.

 

او بیان داشت: بازارچه دایمی صنایع دستی شهر کرمان دارای بیش از ۴۰ غرفه است که ۷۰ هنرمند و صنعتگر صنایع دستی در این غرفه‌ها فعالیت می‌کنند.

فعالی افزود: در حال حاضر بازارچه دائمی صنایع دستی کاروانسرای گنجعلیخان شهر کرمان فعالیت خود را از سرگرفته است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.