سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خلیل زاده: پرسپولیس با پلی استیشن هم قهرمان می‌شود

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره حواشی اطراف سرخ پوشان پایتخت توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شجاع خلیل زاده بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره تست کرونایی که امروز در مجموعه درفشی فر از بازیکنان این تیم گرفته شد، اظهار داشت: تست کرونا دادیم و اتفاق خاصی رخ نداده است. باید پیش از شروع تمرینات این کار را انجام می‌دادیم. همه بازیکنان صحیح و سالم هستند و امیدوارم که بازیکنان مشکلی نداشته باشند و بازی‌ها آغاز شود و مردم هم لذت ببرند.

خلیل زاده درباره پیشنهاد یکی از مدیران لیگ برتری مبنی بر برگزاری ادامه لیگ با پلی استیشن گفت:  من که مشکلی با این موضوع ندارم و مطمئن هستم با پلی استیشن هم قهرمان می‌شویم.

او درمورد دوران بدون فوتبال تصریح کرد: این دوران برای ما به سختی گذشت. امیدوارم این شرایط تمام شود، اما همانطور که همه چیز به شرایط عادی بازگشته است، باید فوتبال هم آغاز شود تا مردم از آن لذت ببرند.

خلیل زاده در خصوص اختلاف امتیاز این تیم با رقبا بیان کرد: اول از همه چیز سلامتی برای ما مهم است. درآمد ما از فوتبال است و باشگاهی که به دنبال اتمام لیگ است، باید خودش را جای ما بگذارد. هنوز قهرمانی ما مشخص نیست، ۹ بازی باقی مانده و شرایط سخت است، اما تلاش می‌کنیم بهترین نتایج را به دست بیاوریم و در قهرمانی پوکر کنیم.

او گفت: دل ما برای ورزشگاه آزادی و فوتبال تنگ شده، اما مهم این است که هر جا باشیم هواداران با ما هستند. دل ۴۰ میلیون نفر با تیم ما است.


بیشتر بخوانید: مدافع جوان زیر نظر کادرفنی پرسپولیس


خلیل زاده در مورد پیشنهاد‌های خارجی خود و جدایی از پرسپولیس در پایان فصل بیان کرد: جای این سوال اینجا نیست، اما با پرسپولیس قرارداد دارم و بار‌ها گفتم که خارجی‌ها در فوتبال ما ۵۰۰ هزار دلار می‌گیرند و بیشترین قرارداد‌ در ایران ۱۰۰ هزار دلار است. همان قراردادی هم که با ما بسته می‌شود، پولش را سر زمان به ما نمی‌دهند. چیز بیشتری هم نمی‌خواهیم. چرا غریبه پرست شدیم؟ همه تیم‌ها باید سر موقع قرارداد‌ها را بدهند چرا که بازیکنان هم زندگی دارند و نمی‌توانند با تبلیغات زندگی خود را سپری کنند. به قرآن قرارداد‌های فوتبالیست‌ها با این تغییرات قیمت، میلیاردی نیست.

او   گفت: امیدوارم این مشکلات برطرف شود. امروز هم حدود ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شد و حالا دریافتی‌ ما به ۶۵ درصد رسیده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.