عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: اعضای هیئت مدیره برای رفع مشکل مالی باشگاه باید بیشتر تلاش کنند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت نظری، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره زمان حل شدن مشکلات مالی این باشگاه بیان کرد: باور کنید برای رفع این مشکلات در تلاش هستیم و مطمئن باشید اعضای هیئت مدیره برای این منظور تمام تلاش خود را به کار گرفته و از این به بعد هم بیشتر تلاش می کنند تا مشکلات حل شود. بهتر است جزئیات را سایر اعضاء اعلام کنند.

او درباره نظر باشگاه استقلال درباره برگزاری ادامه رقابت های لیگ برتر بیان کرد: هرچه فدراسیون درباره آن به جمع بندی برسد تمکین می کنیم. من موضع باشگاه را اعلام نمی کنم و این نظر شخصی خودم است. مدیرعامل باید موضع باشگاه را مطرح کند اما آنچه واضح است ما هم به عنوان عضوی از کشور ایران، نظر ستاد کرونا را می پذیریم. اعتقاد دارم در شرایط فعلی شاید مصلحت نباشد چندان اوضاع کشور را عادی جلوه بدهیم. همانگونه که تاکنون بیش از اندازه عادی سازی شرایط سبب شده آمار مبتلایان به کرونا و همچنین تعداد فوت شدگان پس از مقطعی مجدد رو به افزایش برود.


بیشتر بخوانید: خلیل زاده: تا یکی، ۲ روز آینده حامی مالی جدید باشگاه استقلال مشخص خواهد شد/ ادامه لیگ آسیب‌های زیادی را برای بازیکنان به وجود خواهد آورد


عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه آیا جریمه دادن بابت دیرکرد در پرداخت پول های قرض شده در شأن باشگاه است یا خیر، گفت: چندان وارد جزئیات نمی شوم چراکه طبق توافق بین اعضای هیئت مدیره هر یک از اعضاء باید درباره بخشی از مسائل باشگاه استقلال صحبت کند و خواهش می کنم اجازه بدهید به توافق ها پایبند باشیم.

او درباره ادامه فعالیت اسماعیل خلیل زاده در باشگاه استقلال به عنوان عضو هیئت مدیره اظهار داشت: بی شک خلیل زاده با قوت به کار خود ادامه می دهیم. همه اعضای هیئت مدیره در کنار هم هستند. اگر قرار باشد در این باشگاه بمانیم، همه با هم می مانیم و اگر کسی جدا شود همه با هم جدا می شویم.

نظری درباره غیبت کامران منزوی در جلسه هیئت رئیسه بیان کرد: او به دلیل شرکت در یک مراسم ختم نتوانست به این جلسه بیاید. البته منزوی خیلی وقت است استعفاء داده اما تاکنون تصمیمی در این مورد گرفته نشده و باید درباره استعفای منزوی، مجمع باشگاه نظر بدهد‌.

نظری درباره زمان برگزاری جلسه مدیرعامل و سرمربی استقلال گفت: در جلسه امروز چنین بحثی مطرح نشد و من بی اطلاع هستم. بی شک این اقدام مجیدی تعمدی نیست و به زودی جلسه ای بین آنها برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار