ناظمی گفت: باشگاه استقلال بابت انتقال محمد بلبلی چِکی به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان صادر کرده بود، اما این چِک متعلق به باشگاه استقلال نبوده است.

افشین ناظمی مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگشت خوردن چِک باشگاه استقلال بابت مبلغ رضایتنامه محمد بلبلی اظهار داشت: باشگاه استقلال بابت انتقال محمد بلبلی چِکی به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان صادر کرده بود، اما این چِک متعلق به باشگاه استقلال نبوده و ظاهرا یکی از هواداران یا دست اندرکاران این باشگاه چِک را به نیابت از باشگاه استقلال صادر کرده است.  

مدیرعامل باشگاه سپیدرود در ادامه گفت: چک باشگاه استقلال برای رضایتنامه بلبلی برگشت خورده و خیلی وقت است که تاریخ آن گذشته، اما مالک باشگاه روز گذشته این خبر را اعلام کرده است.


بیشتر بخوانید: چک استقلالی‌ها برگشت خورد


ناظمی در پاسخ به این سوال که واکنش باشگاه سپیدرود به برگشت خوردن چِک استقلال چه خواهد بود گفت: به هر حال میان ۲ باشگاه تفاهم نامه‌ای امضا شده و باشگاه استقلال چنین چِکی را صادر کرده است. ما تلاش می‌کنیم از طریق خلیل زاده که رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال است، این مشکل را برطرف کنیم. به هر حال خلیل زاده حامی ورزش رشت و به ویژه باشگاه سپیدرود است. ما تلاش می‌کنیم مشکلی که پیش آمده را با همکاری او برطرف کنیم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار