سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین وضعیت ستاره سپاهان برای پیوستن به گرانادای اسپانیا

مدیربرنامه‌های محبی درباره آخرین وضعیت این بازیکن برای پیوستن به باشگاه گرانادای اسپانیا توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد محبی بازیکن تیم فوتبال سپاهان با عملکرد درخشان خود مورد توجه باشگاه گرانادای اسپانیا قرار گرفته است و این باشگاه اسپانیایی طی نامه‌ای به طور رسمی خواهان جذب او شده است.  

مدیر برنامه‌های محبی درباره آخرین وضعیت این بازیکن در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: باشگاه‌های سپاهان و گرانادا اسپانیا با یکدیگر در حال مذاکره هستند تا وضعیت محبی مشخص شود. با توجه به اینکه بازی‌های لیگ برتر به زودی شروع می‌شود   به همین علت این ۲ باشگاه نمی‌خواهند به مذاکرات لطمه وارد شود.  

او درباره اینکه در قرارداد محبی بندی برای جدایی از سپاهان وجود دارد، گفت: قرارداد بین باشگاه و بازیکن بسته می‌شود و  مفاد قرارداد محرمانه و مربوط به طرفین است و  باشگاه سپاهان باید مبلغ قرارداد محبی را اعلام کند. به هر حال من به عنوان مدیر برنامه این بازیکن اطلاعی از مفاد قرارداد محبی ندارم تا در این باره صحبت کنم.  

مدیربرنامه‌های محبی گفت: محبی تمرکزش معطوف به فوتبال و بازی اش  است و وارد حاشیه نمی‌شود و باشگاه سپاهان و مدیربرنامه هایش کار‌های این بازیکن را انجام می‌دهند.  


بیشتر بخوانید: درخواست رسمی باشگاه لالیگایی برای جذب ستاره سپاهان


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.