سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر ارائه خدمات مطلوب انتظامی به مردم

فرمانده انتظامی مازندران در بازدید از کلانتری ۱۱ ساری بر ارائه خدمات مطلوب انتظامی به مردم و شهروندان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، به منظور بهبود ارائه خط و مشی‌های راهبردی و ارائه خدمات مطلوب انتظامی به شهروندان، سردار مرتضی میرزایی از کلانتری ۱۱ ساری بازدید کرد.

فرمانده انتظامی مازندران در حاشیه این بازدید که با حضور رئیس پلیس پیشگیری، معاون اجتماعی و فرمانده انتظامی شهرستان ساری همراه بود بر ارائه خدمات مطلوب انتظامی به مردم و شهروندان تاکید کرد.

او با اشاره به لزوم رعایت نظم و انضاط در کلانتری‌ها و مراکز انتظامی، گفت: کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها به عنوان نماد حاکمیتی و ویترین نیروی انتظامی باید الگویی نظم و انضباط ظاهری و معنوی در جامعه باشند.

سردار میرزایی با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی در اجرای ماموریت‌های انتظامی، افزود: پاسخگویی به مطالبات مردمی، حفظ حرمت اشخاص، سرعت و دقت در ماموریت‌ها از مهمترین مطالبات مردم در حوزه کلانتری هاست.

او قانونمندی را از جمله الزامات کار در کلانتری‌ها برشمرد و گفت: در مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی رعایت موارد قانونی از جمله مواردی است که باید به صورت جدی مدنظر قرار گیرد.

فرمانده انتظامی مازندران بر حفظ اقتدار با در نظر گرفتن رافت و مهربانی با مردم تاکید کرد و گفت: پلیس باید مهربان و امین مردم باشد و در عین رافت در مقابل هنجارشکنان مقتدرانه ایستادگی کند.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.