نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: جایگاه بی بدیل نیروی انتظامی در ایجاد رفاه و آسایش مردم تاثیر گذار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام والمسلیمن محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار سردار میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت:  جایگاه بی بدیل نیروی انتظامی در ایجاد رفاه و آسایش مردم تاثیر گذار است.

او با اشاره به وجود دشمنان متعدد و توطئه گران داخلی و خارجی، داشتن آمادگی روحی، اعتقادی و اخلاقی را از ملزومات پیروزی برابر دشمنان دانست و بر وحدت و همدلی نیروی انتظامی با ولایت فقیه و ائمه جمعه تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به ماموریت‌های متعدد و سخت نیروی انتظامی با توجه به امکانات محدود این ارگان، زحمات و تلاش‌های ماموران نیروی انتظامی را بسیار مهم و ارزشمند قلمداد کرد.

سردار میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران در این دیدار در گزارشی به تشریح اقدامات و فعالیت فرماندهی انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت و طرح و برنامه‌های این فرماندهی در سال جدید پرداخت.

در این دیدار حجت الاسلام غلامی رئیس عقیدتی سیاسی استان، سرهنگ دستور معاون هماهنگ کننده استان، سرهنگ صفرپور فرمانده انتظامی شهرستان ساری، سردار میرزایی را همراهی کردند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار