سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دشمنان باهجمه‌های رسانه‌ای گسترده در مبارزه باکرونا جنگ نرم را پیش می‌برند

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: دشمنان با هجمه‌های رسانه‌ای گسترده با هدف تخریب اقدامات جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با ویروس کرونا جنگ نرم را پیش می‌برند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ایرج کارخایی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: دشمنان نظام از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون از هر فرصتی برای فاصله انداختن بین مردم و مسوولان با هدف ضربه زدن به ملت استفاده کردند و اکنون نیز شیوع ویروس کرونا را ابزاری برای تحقق این اهداف شوم قرار دادند.

او افزود: با توجه به اینکه دشمنان نظام با هجمه روانی و رسانه‌ای گسترده و پر حجم و با بکارگیری تمام ابزار و امکانات به صورت مغرضانه سعی در تخریب اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در خصوص مبارزه با این بیماری دارند، نیازمند هشیاری برای خنثی سازی ترفند‌های بدخواهان هستیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان ادامه داد: دوران شیوع کرونا و مبارزه با این ویروس فرصت مناسبی برای ارزیابی و سنجش میزان تاب آوری نیروی انسانی و زیرساخت‌های مختلف بخش درمانی برای استمرار خدمت رسانی به مردم است.

او تصریح کرد: شیوع کرونا، موقعیتی برای ارزیابی و شناسایی نقاط آسیب پذیر، تهدیدها، رفع مشکلات و چالش‌ها از لحاظ اصول پدافند غیرعامل است که می‌تواند بر آمادگی‌های در ادامه راه، غلبه بر بحران‌ها و شرایط خطر در آینده بیفزاید.

کارخایی به ضرورت استمرار برنامه‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی در ابعاد مختلف توسط اصحاب رسانه تاکید و بیان کرد: این مساله برای افزایش آگاهی عمومی در زمینه پیشگیری و نیز مقابله با جنگ روانی دشمنان نظام لازم است.

کارخایی تاکید کرد: به طور قطع اصحاب رسانه در صورت ارائه یک کارکرد منسجم و دقیق از اقدامات و تلاش‌های مسوولان در مقابله با ویروس کرونا می‌توانند بزرگترین مانع در برابر هجمه روانی و رسانه‌ای مغرضانه دشمنان باشند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان یادآور شد: مصون سازی جامعه در مقابل تهدیدات امری مهم در پدافند غیرعامل است که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته و در این راستا پدافند غیرعامل می‌تواند مانند یک واکسن جامعه را در مقابل انواع تهدیدات و مخاطرات مصون و محفوظ نگه دارد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.