مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان بابیان اینکه طرح جامع پدافند غیرعامل استان در دست تدوین است، گفت: فرصت‌ها و دارایی‌های استان در کنار چالش‌ها در این سند دیده‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ایرج کارخایی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان در جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی طرح جامع پدافند غیرعامل استان سمنان  ضمن بیان اینکه طبق دستورالعمل‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور، اقدامات زیادی در راستای طرح جامع در سطح استان صورت گرفته است، گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل به‌مثابه یک سند بالادستی و چراغ راهنمایی برای شناسایی و احصاء تهدیدات و اقدامات پیشگیرانه در مقابل مخاطرات در دست تدوین است.

او افزود: این طرح که منجر به آشنایی نسبت به مباحثی در ارتباط با پدافند غیرعامل می‌شود، باید موردتوجه همه مدیران در دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد همچنین برای حفظ و حراست از اطلاعات دستگاه‌ها نیز ضمن طبقه‌بندی مکاتبات، اتاق امن برای این موضوع در ساختمان استانداری در نظر گرفته‌شده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان بیان کرد: در طرح جامع همه فرصت‌ها و دارایی‌های استان در کنار تهدیدات و چالش‌های آن شناسایی و مورد تجزیه‌وتحلیل قرار می‌گیرد همچنین باید گفت همه دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها در اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل همکاری مطلوب داشتند.

کارخایی بابیان اینکه با تکمیل نهایی این طرح راهکار‌های علمی و عملی مقابله با انواع تهدیدات در سطح استان سمنان ارائه خواهد شد، تاکید کرد: تکمیل و اتمام طرح مطالعات جامع استان در زمان بندی مقرر با همکاری و تلاش شرکت مجری و ناظر مورد تاکید است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.