حجت الاسلام توکلیان گفت: اطلاع رسانی صحیح در خصوص بیماری کرونا باعث افزایش ضریب اعتماد در جامعه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام توکلیان مدیر کل صداوسیمای استان سمنان در نشست کمیته پدافند زیستی ستاد مبارزه با کرونا استان سمنان گفت: دغدغه اطلاع رسانی خبر صحیح در خصوص این ویروس از روز‌های قبل از شیوع آن در صداوسیما وجود داشته و تاکنون اطلاع رسانی خوبی در این خصوص انجام شده است.

او با اشاره به تلاش‌های رسانه‌های معناد علیه کشور ایران و ارائه آمار‌های غلط تصریح کرد: در استان سمنان با ارتباط خوب صداوسیما با دو دانشگاه علوم پزشکی فضای حقیقی برای مردم ترسیم شد و باعث افزایش ضریب امنیت در جامعه شد.

حجت الاسلام توکلیان ارتباط زنده با دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود در بخش خبر به طور هر روزه را کاری سخت برشمرد و افزود: باید همچنان هشدار‌ها در خصوص این بیماری به مردم داده شود و امیدوارم جزو اولین استان‌های پاک کشور شویم.

مدیر کل صداوسیمای استان سمنان افزود: طرح مواسات از سوی صداوسیما نیز پیگیری می‌شود و باید به موضوع کمک به جامعه کارگری بعد از ایام کرونا نیز توجه ویژه شود.

کارخایی مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری سمنان نیز در این جلسه گفت: نگاه رهبری به پدافند غیر عامل همیشه این است که پدافند مانند یک واکسن مقابل تهدیدات طبیعی و غیر طبیعی عمل می‌کند و از این جهت باید پدافند مورد توجه ویژه قرار گیرد.

او افزود: باتوجه به نقش صداوسیما در اطلاع رسانی به مردم و طرح فاصله گذاری هوشمند نیاز است تا این موضوع فرهنگ سازی شود و این جلسه در خصوص استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلف فرهنگی و صداوسیما در ادامه فرهنگ سازی در خصوص مقابله با بیماری کرونا برگزار شد.

گفتنی است، در این جلسه دستگاه‌های مختلف اجرایی پیشنهادات خود را در خصوص فرهنگ سازی برای مقابله با کرونا بیان کردند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.