مسئول کمیته برادران خادم‌الشهدای استان سمنان گفت: با راه اندازی کارگاه تولید ماسک و لباس "گان" بیمارستانی، روزانه ۲ هزار و ۳۰۰ ماسک و ۲۰۰ لباس "گان" برای مقابله با ویروس کرونا تولید می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا دانشگر مسئول کمیته برادران خادم‌الشهدای استان سمنان گفت: با راه اندازی کارگاه تولید ماسک و لباس "گان" بیمارستانی، روزانه ۲ هزار و ۳۰۰ ماسک و ۲۰۰ لباس "گان" برای مقابله با ویروس کرونا تولید می‌شود.

او افزود: گروه‌های جهادی برادران خادم‌الشهدای استان سمنان همگام با مدافعان سلامت برای مقابله با بیماری کرونا بسیج شده و اقداماتی از جمله ضدعفونی کردن معابر و مراکز عمومی، تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و ضدعفونی کننده، تهیه و توزیع بسته‌های مواد غذایی به خانواده نیازمندان، ارتباط با خانواده شهدا و رفع نیاز‌های احتمالی، ایجاد کارگاه تولید ماسک و لباس محافظتی و همچنین برگزاری ۲ مسابقه در حوزه فرهنگی انجام داده است.

مسئول کمیته برادران خادم‌الشهدای استان سمنان با بیان اینکه ضد عفونی مراکز عمومی در سطح شهر‌های استان با فعالیت روزانه حدود ۱۰۰ تن از اعضای خادم الشهدا انجام می‌شود، تصریح کرد: ایجاد گروه‌ها برای توزیع ماسک، بسته‌های بهداشتی، ضدعفونی و بسته‌های مواد غذایی هر روز در دستور کار است.

دانشگر با اشاره به اینکه تولید و بسته بندی روزانه محلول‌های ضد عفونی تحت نظارت اداره بهداشت انجام می‌شود، ابراز داشت: تاکنون افزون بر۱۰ هزار بسته مواد بهداشتی، یکهزار بسته مواد غذایی و گوشت قربانی نذری بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

او مشارکت در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اعیاد شعبانیه را از دیگر فعالیت‌های این کمیته خواند و اظهار داشت: برگزاری ۲ مسابقه ادبی در فضای مجازی با عنوان " میثاق نامه مکتب حاج قاسم " با موضوع مروری بر وصیت نامه شهید سلیمانی و مسابقه‌ای با موضوع "دلنوشته‌ای به مدافعان سلامت" انجام شد که با استقبال خوبی مواجه گردید.

مسئول کمیته برادران خادم‌الشهدای استان سمنان  تصریح کرد: مشارکت در غسل و تدفین اموات مبتلا به کرونا و همچنین ضد عفونی گلزار‌های شهدای استان را از دیگر اقدامات این کمیته برشمرد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.