سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته‌های معیشتی راهی خانه نیازمندان شوشتر شد

مدیر بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌های شوشتر از توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به مناسبت ماه مبارک رمضان بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پروین بهاری نیا مدیر بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌های شوشتر گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی شامل؛ برنج، گوشت، مرغ، روغن، خرما و ... با همت و همکاری نیکوکاران و خیران تهیه و بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

او با بیان اینکه در این ماه مبارک، تاکنون بیش ۹ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم پخت، و بین نیازمندان شوشتر توزیع شده است، اظهار داشت: به همت نیکوکاران همچنین ۳۵ جهیزیه نیز برای زوج‌های نیازمند تهیه شده که به مناسبت عید سعید فطر به آن‌ها اهدا خواهد شد.

به گفته بهاری نیا، بسته‌های بهداشتی و ماسک نیز از زمان شیوع ویروس کرونا به صورت روزانه بین نیازمندان این شهرستان در حال توزیع است.

شناسایی نیازمندان، احداث فضای آموزشی، فرهنگی، کمک به ایجاد اشتغال، جلب مشارکت مردمی و ایجاد تسهیلات در امر ازدواج از مهم‌ترین اهداف موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها است. این موسسه خیریه از سال ۹۲ تاکنون ۲۱ جشن ازدواج برگزار کرده و حدود ۴ هزار خانوار را زیرپوشش چتر حمایتی خود قرار داده است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.