سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۲۴ اردیبهشت ماه ۹۹؛

کشف ۴۲۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان اردبیل/ کشف مواد غذایی و شوینده قاچاق در بیله سوار

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۴۲۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از انهدام باند قاچاق مواد مخدر و کشف ۴۲۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان اردبیل خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی گفت: از ابتدای سال جاری نیروی انتظامی استان اردبیل با همکاری مردم موفق شد حدود ۴۲۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و مواد افیونی در استان اردبیل کشف و ضبط کند.

او تصریح کرد: این مواد مخدر تماما از استان‌های همجواز به استان اردبیل حمل می‌شد که با همکاری مردم و تلاش نیروی انتظامی استان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: تنها در ۱۰ روز گذشته حدود ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با تلاش نیروی انتظامی و همکاری مردم کشف و ضبط شده است.

سردار حسینی بیان کرد: متهمین دستگیر شده و خودرو‌های متوقف شده در این رابطه همگی بعد از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی استان شد تا تصمیمات لازم گرفته شود.

او افزود: از مردم استان درخواست می‌شود تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک به خرید یا فروش موادمخدر در سطح شهر و شهرستان‌ها با شماره‌گیری ۱۱۰ مراتب را به نیرو‌های انتظامی و امنیتی استان خبر داده تا از این طریق سیستم قضایی وارد عمل شده و نتیجه دلخواه حاصل شود.

کشف مواد غذایی و شوینده قاچاق در بیله سوار

فرمانده انتظامی استان از کشف مواد غذایی و شوینده قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بیله سوار خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی گفت: به دنبال گزارش‌های مردمی مبنی بر دپو مواد غذایی و شوینده قاچاق در یک واحد انباری در شهر بیله سوار، پلیس با انجام تحقیقات میدانی از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان یافت.

او با اشاره به انجام هماهنگی‌های قضائی افزود: در بازرسی از این انباری ۳ هزار و ۳۴۵ عدد انواع مواد شوینده و ۸ هزار و ۸۰۳ عدد مواد غذایی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل، ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده بنا به اظهار نظر کارشناسان را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: در رابطه با کشفیات به دست آمده یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.