سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باند سارقان به عنف در قم منهدم شد

رئیس پلیس آگاهی قم از شناسایی و انهدام باند پنج نفره سارقان به عنف در قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ،به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ میکائیل قهرمانپور،رئیس پلیس آگاهی قم اظهار کرد: در پی وقوع ۲ فقره سرقت به عنف از خودرو‌های عبوری در استان موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او ادامه داد: در بررسی‌های میدانی مشخص شد متهمان تحت عنوان مسافر در خودرو‌ها سوار شده و با نزدیک شدن به مقصد با استفاده از سلاح سرد اقدام به تهدید رانندگان خودرو کرده و خودروی آن‌ها را سرقت می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی قم افزود: سارقان، برخی از خودرو‌های مسروقه را که نقص فنی داشته‌اند و قادر به پیمایش مسیر نبودند، پس از سرقت محتویات داخل آن‌ها نسبت به رها کردن خودرو‌ها اقدام می‌کردند.

او بیان کرد: با بررسی‌های به عمل آمده و تلاش مضاعف کارآگاهان پرونده، یکی از متهمان که دارای چندین فقره سابقه سرقت بوده به عنوان مظنون شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی بخشی از اموال مسروقه کشف شد.

قهرمانپور اعلام کرد: با راهنمایی متهم دستگیر شده، سرکرده باند و ۳ نفر سایر اعضای باند اعم از سارق و مالخر در عملیات‌های هماهنگ و منسجم شناسایی و دستگیر شدند و از آن‌ها مقادیری اموال مسروقه، مواد مخدر و یک دستگاه بی‌سیم دستی کشف شد.

او عنوان کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی به سرقت‌های مذکور و چندین فقره سرقت مقرون به آزار دیگر اعتراف کردند که با شیوه‌های متفاوت به انجام رسانده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی قم تصریح کرد: تمامی متهمان پرونده دارای اعتیاد شدید به مواد مخدر بوده و ۲ نفر از آنان فرزند طلاق هستند که این مسئله حکایت از آن دارد که آسیب‌های اجتماعی یکی از علل اصلی کشیده شدن جوانان به سمت بزهکاری و ناهنجاری بوده و نیازمند تلاش مضاعف نهاد‌های مسئول در جهت حل این معضلات است.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.