سرهنگ اسماعیلی با اشاره به دستگیری ۲ سارق منزل در قم از کشف ۴۰ فقره سرقت در این رابطه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سرهنگ بهادر اسماعیلی جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در منطقه شهرک پردیسان و مطالبه شهروندان برای دستگیری سارقان، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران ۲۲ کلانتری پردیسان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی قم عنوان کرد: در ادامه مأموران با بررسی جغرافیای جرم و انجام اقدامات پلیسی سارق و همدستش را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او از دستگیری مالخر اموال مسروقه در این رابطه خبر داد و افزود: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

سرهنگ اسماعیلی تصریح کرد: متهمان ابتدا منکر هرگونه سرقت منزل بودند، اما در مواجهه با مدارک و مستندات موجود به ۴۰ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد مشکوک موضوع را از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
خوب نوش دارو را قبل مرگ سهراب بخورید و اصلا نذارید سارقین وارد خونه شما شوند تا اینکه بخواهید امیدوار باشید که مثلا دوربین داشته باشید و سارقین هم ماسک نزده باشند و تصویر سارقین ثبت بشه که اگر گیر افتادند و جنسی کشف شد به شما برگردونند یا دزدگیر داشته باشید که صدا کنه و امیدوار باشید که سارقین بترسن و فرار کنند؟!!! خیال خودتون را یک با برای همیشه راحت کنید و قفل ضد دیلم را قبل از اینکه سارقین سراغتون بیان روی در نصب کنید و حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن، پنجره، پاسیو و نورگیر نصب کنید که دیگه حتی اگر سارقین تا پشت در و پنجره ها شما هم رسیدند، امکان ورود نداشته باشند که نه تنها اموالتون را حفظ کنید بلکه مشکلات روحی و روانی ناشی از سرقت را هم به زن و بچه هاتون تحمیل نکنید.

در مورد سرقتهای به عنف که با لباس پلیس و احکام جعلی و یا حتی سرقتهایی که توسط سرایدار، نظافتچی، مامورین جعلی آب و برق و ... کاری میکنند که خودتون درو براشون باز کنید، باید یک گاوصندوق ضد دیلم داشته باشید که مجهز به قفل ضد زورگیری باشه که نه تنها این نوع سرقت هم غیر ممکن بشه بلکه مورد ضرب و شتم و تهدید و ... هم قرار نگیرید
آخرین اخبار