فرمانده انتظامی شهرستان قم عنوان کرد؛

سارقان حرفه ای قطعات خودروهای قم در دام قانون

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت:قفل نکردن درب و جا گذاشتن اشیاء قیمتی از عوامل موثر سرقت از داخل خودرو است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سرهنگ مراد حسین جعفریان،فرمانده انتظامی شهرستان قم اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو، قطعات خودرو و معابر در سطح حوزه استحفاظی کلانتری ۱۷ شهید بهشتی بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت و با انجام یکسری اقدامات پلیسی بلافاصله در یک عملیات غافلگیرانه باند سارقان را شناسایی و ۳ نفر را دستگیر و در بازرسی از پاتوق آن‌ها انواع قطعات اموال مسروقه داخل خودرو را کشف کردند.


او اضافه کرد: در بازجویی بعمل آمده سارقان به سرقت بیش از ۲۰ فقره داخل خودرو، قطعات خودرو و معابر از قبیل ضبط خودرو، فلش، عینک، طلاجات، چادر مسافرتی، پاور بانک، تلفن همراه و باطری خودرو اعتراف کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان قم بیان کرد: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.


سرهنگ جعفریان در پایان به همشهریان و مردم عزیز توصیه کرد: از شهروندان درخواست داریم توجه جدی را به هشدار‌ها و تذکرات و آموزش‌های همگانی که پلیس در راستای پیشگیری از وقوع جرایم ارائه می‌دهد، مدنظر قرار دهند تا شاهد سرقت اموال در حوزه داخل خودرو، قطعات خودرو و معابر نباشند.


فرمانده انتظامی شهرستان عنوان کرد: یکی از مواردی که در افزایش سرقت می‌تواند اثرگذار باشد، بی تفاوتی صاحبان اموال یا مالکان خودرو نسبت به قفل کردن درب خودرو و جا گذاشتن اشیاء قیمتی در منظر و مرئی و داخل خودرو است که اگر چنانچه به توصیه‌های پلیسی توجه ویژه‌ای داشته باشند شاهد سرقت در سطح استان نخواهیم بود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار