سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویروس کرونا جان ۵۹ نفر را در کرمان گرفت

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به فوت یک نفر بر اثر کرونا ویروس در کرمان گفت:مجموع جان باختگان مبتلا به کووید ۱۹ در استان کرمان به ۵۹ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،مهدی شفیعی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به ابتلای ۲۶بیمار جدید دیگر تا عصر امروز به مجموع بیماران مبتلا به کرونا ویروس در کرمان گفت: این تعدادشامل (۳ مورد بیمار بستری، ۷ مورد بیمار سرپایی، یک مورد پرسنل و ۱۵ مورد اطرافیان بیماران غربالگری شده) در ۲۴ ساعت گذشته بود که تست شان مثبت شده است.

او افزود: از۲۶نفر بیمار جدید ۱۲ زن و ۱۴ مرد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد: در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان۱۷ نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ۲ نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت۲ نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم ۵ نفر بوده است.

شفیعی تعداد کل موارد مثبت کرونا در استان کرمان را هزار و ۳۹ نفر اعلام کرد.

او گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته یک نفر مرد در شهرستان کرمان به دلیل ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در استان کرمان جان خود را از دست داد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: مجموع جان باختگان ابتلا به کووید ۱۹ در استان کرمان به ۵۹ نفر رسید و بهبود یافته‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته، ۵ بیمار با علایم کووید ۱۹ از مراکز درمانی ترخیص شدند.

او اظهار داشت:  مجموع بهبود یافته‌های این بیماری در استان از ابتدا تاکنون ۴۲۱ نفر است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.