سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپیچی از ضوابط مقابله کرونا، ۱۱۰ واحد صنفی را پلمب کرد

فرماندار حمیدیه گفت: ۱۱۰ واحد صنفی متخلف بدلیل سرپیچی از ضوابط ستاد مقابله با کرونا و بی توجهی به تعطیل شدن اماکن خبر داد.

شاهین هاشمی فرماندار شهرستان حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پیرو دستور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان مبنی بر تعطیلی اصناف این شهرستان از امروز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه تا پایان هفته جاری، از اصناف و اماکن بازدید بعمل آمد و علاوه بر تذکرات لازم، ۱۱۰ واحد صنفی شامل؛ ۵ پاساژ، فروشگاه و تعمیرگاه‌ها که به اخطاریه و تذکر پلیس بی توجه بودند در حمیدیه پلمب شدند.

او ضمن تقدیر و تشکر از اصناف و بازاریان که همکاری کردند، افزود: اداره صمت، اماکن انتظامی، شبکه بهداشت، نیروی اجرایی شهرداری و نماینده فرمانداری بازدید و نظارت‌های لازم در این زمینه را انجام خواهند داد. ضمن اینکه ورودی‌های بازار و نقاط پر جمعیت شهر مسدود هستند و جهت حفظ نظم و امنیت در این زمینه، نیروی انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اقدام لازم را بعمل می‌آورند.

هاشمی با اشاره به اینکه اصناف غیرمجاز در صورت بازگشایی پلمب می‌شوند، بیان داشت: اصنافی شامل؛ داروخانه ها، سوپرمارکت‌ها، نانوایی ها، قصابی‌ها و خوار و بارفروشی‌ها مجاز به فعالیت هستند و در صورت بی توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب خواهند شد.

فرماندار شهرستان حمیدیه ضمن درخواست برای ماندن در خانه و خودداری از تردد‌های غیر ضروری ادامه داد: با توجه به اینکه بیشترین مبتلایان بیماری کرونا ویروس در شهرستان حاصل از تجمعات متعدد است، به همین سبب مردم از تجمع در مراسمات خوداری کنند و با متولیان آن‌ها برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.