سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر جهاد کشاورزی مرودشت خبر داد؛

اختصاص یارانه نهال به باغداران مرودشتی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از اختصاص ۳۳۰ میلیون ریال یارانه نهال به باغداران و متقاضیان کشت گیاهان دارویی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عزیز رحیمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت اظهار کرد: یارانه نهال به کشت ۳۲ هکتار زیره سبز، ۲۰ هزار چشمه پیوندک پسته، ۳۷ هکتار باغ زیتون، ۲ هکتار باغ گردو و ۴ هکتار سیاه دانه تعلق گرفته است.

او با بیان اینکه یارانه نهال تنها ۵۰ درصد هزینه را شامل می‌شود، افزود: باغداران تنها در صورتی که از نهالستان معتبر خرید کنند، یارانه به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

رحیمی تصریح کرد: بهره برداران برای بهره مندی از مزایایی یارانه نهال، پس از مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی و مراکز جهاد کشاورزی بخش‌ها فرم یارانه نهال را دریافت می‌کنند و اختصاص یارانه منوط به مهر و امضای نهالستان معتبر زیر نظرمرکز تحقیقات کشاورزی خواهد بود.

او با اشاره به اینکه نهال‌ها با رعایت نکات فنی منتقل شده و مورد تایید موسسه بذر و نهال مرکز تحقیقات است، بیان کرد: یارانه مذکور جذب شده است و با تکمیل و بررسی و تایید مدارک متقاضیان، پرداخت خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت ادامه داد: در شهرستان مرودشت ۴ نهالستان وجود دارد که دارای مجوز رسمی از موسسه بذر و نهال مرکز تحقیقات هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.