سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسیدگی به ۱۷۴ پرونده قضایی در حوزه دامپزشکی اصفهان

سرپرست واحد حقوقی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان گفت: تاکنون از ۱۷۴ پرونده، رأی قضایی برای ۳۹۹ پرونده متخلف در بخش دامپزشکی استان صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر مساح سرپرست واحد حقوقی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان با اشاره به تشکیل ۵۷۳ پرونده قضایی تخلف، پارسال در این بخش گفت: تاکنون از این تعداد پرونده، رأی قضایی برای ۳۹۹ پرونده متخلف در بخش دامپزشکی استان صادر شده است.

امیر مساح افزود: این افراد متخلف سودجو با ارتکاب تخلف بهداشتی یاحتی جرم همچون کشتار خارج از نظارت بهداشتی، منجر به خطرآفرینی در زمینه بهداشت و سلامت شده بودند.

او گفت: در راستای تأمین امنیت غذایی و به تبع آن تأمین بهداشت و سلامت دام و فرآورده‌های خام دامی، کنترل بهداشتی ورود و خروج دام، نظارت بهداشتی برمراکز تولید، نگهداری، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی، کارخانه‌های تولید خوراک دام، واحد حقوقی دامپزشکی با عزمی راسخ به مقابله با متخلفان می‌پردازد.

مساح در پایان ابراز امیدواری کرد: با اصلاح و بازنگری قوانین جاری مرتبط و با به کارگیری هرچه بیشتر ساختار‌هایی همچون مجازات‌های جایگزین حبس، به باز اجتماعی شدن مرتکبان جرائم در بخش دامپزشکی و به تبع آن، تکرارنکردن احتمالی چنین جرائمی، کمک کننده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.