سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی وب کیوسک در زندان‌های در گیلان

مدیرکل زندان‌های گیلان از راه اندازی وب کیوسک در زندان‌های این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، رضا محمدی اصل، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی گیلان در نشست تخصصی شورای معاونین این اداره کل گفت: سامانه دریافت عریضه الکترونیکی زندانیان در زندان‌های این استان با هدف ارائه خدمات مطلوبتر به مددجویان راه اندازی می‌شود.

او تکریم زندانی و خانواده آنان را از اولویت‌های سازمان برشمرد و افزود: علوم زندانبانی را باید با استفاده از ابزار‌های روز و استفاده از تکنولوژی از حالت ایستایی به پویایی تغییر داد و با ساخت بستر‌های لازم در بالا بردن خدمات بهینه توانمندتر کرد.

مدیرکل زندان‌های گیلان با اشاره به راه اندازی وب کیوسک در زندان‌ها اظهار داشت: زندانیان برای سهولت در کار و پیگیری نتایج کار‌های انجام شده برای آنان با مراجعه به وب کیوسک‌های تعبیه شده در بند و ورود شماره شناسایی خود اقدام به انتخاب نوع عریضه کرده که قایل پیگیری است.

محمدی اصل یادآور شد: فرد زندانی می‌تواند بر اساس نوع درخواست، اقدام به ثبت درخواست به صورت الکترونیکی و دریافت کد رهگیری کرده و از مسیر‌های طی شده درخواستش تا نتیجه پایانی در شورای طبقه بندی زندان اطلاع یابد.

او تصریح کرد: حذف کاغذ، استفاده بهینه از زمان، رفع اشتباهات سهوی نیروی انسانی و در نهایت ارائه خدمات مطلوبتر به مددجویان از جمله مزایای طرح ورود وب کیوسک به زندان‌ها است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.