سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پل گرگر شوشتر به زنگ احداث رفت

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: عملیات اجرایی ساخت پل گرگر شوشتر به سمت ملاثانی در شهرستان باوی آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا رضایی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث پل گرگر شوشتر به سمت ملاثانی در شهرستان باوی گفت: عملیات اجرایی این پل با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال آغاز شده و اعتبارات مربوط به ساخت و اجرای این پروژه از محل منابع ملی تامین شده است.

او زمان اجرای این پروژه را ۱۸ ماه پیش بینی کرد و بیان داشت: طول پل گرگر شوشتر به سمت ملاثانی ۱۰۰ متر خواهد بود که با احداث آن محور بندقیر به سمت ملاثانی چهار بانده می‌شود. ضمن اینکه بهره‌برداری از این پروژه، کاهش حوادث جاده‌ای و افزایش ضریب ایمنی در مسیر شوشتر به شهرستان باوی را درپی خواهد داشت.

رضایی با بیان اینکه با اجرای این پروژه امکان دسترسی و جابجایی محصولات کشاورزی استان به بازار‌های هدف و مصرف میسر می‌شود، اظهار کرد: پل فعلی بندقیر به عنوان یک باند و پل جدیدالحداث گرگر به عنوان یک باند دیگر مورد استفاده قرار خواهد گرفت و اجرای این پروژه در کاهش مصرف سوخت و کاهش زمان سفر جاده‌ای نیز موثر خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان به سیلاب سال گذشته استان خوزستان اشاره‌کرد و ادامه داد: به همین دلیل جاده اهواز به اندیمشک مسدود شد و تنها مسیر خروجی استان به سمت شمال خوزستان و مرکز کشور، جاده اهواز به ملاثانی بود، به همین جهت ساخت پل گرگر شوشتر به ملاثانی در پدافندغیرعامل شهرستان اهواز تاثیرگذار است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.