سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاخت و تاز کرونا در خوزستان/ ۱۸۱ نفر دیگر به جمع کرونایی‌ها پیوستند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ابتلا ۱۸۱ نفر دیگر در استان خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته به ویروس کرونا خبر داد.

علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور و استان خوزستان، هشدار‌ها و نکات بهداشت فردی و عمومی به صورت مستمر به شهروندان ارائه شده است، اما علیرغم این هشدارها، شاهد بی توجهی مردم و به تبع آن افزایش تعداد مبتلایان به این ویروس هستیم.

او با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۱ نفر دیگر در استان خوزستان به کرونا ویروس مبتلا شده اند و تعداد مبتلایان به ۴ هزار و ۲۸۳ نفر رسید، افزود: طی این مدت، اهواز ۴۵ مورد، دزفول ۸۰ مورد، شوشتر ۱۴ مورد، کارون ۸ مورد،  هفتکل ۷ مورد، حمیدیه وخرمشهر ۵ مورد، آبادان ۴ مورد، شوش و امیدیه هر کدام ۳ مورد و ایذه، باوی، بهبهان، رامهرمز، اندیمشک، شادگان و گتوند هر کدام یک مورد ابتلا داشته اند.

او با بیان اینکه از روز گذشته تاکنون، ۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در خوزستان جان خود را از دست دادند و تعداد فوت شدگان به ۲۷۹ مورد رسید، اظهار داشت: ۳ هزار و ۴۸۱ بیمار بهبود یافته از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مرخص شده اند، ضمن اینکه هم اکنون ۵۲۳ بیمار در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.