سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاس‌های مجازی دانشگاه شهید چمران اهواز تا چه زمانی ادامه دارند؟

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز زمان پایان کلاس‌های مجازی دانشجویان این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا جلیلی‌فر معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: پایان کلاس‌های مجازی دانشگاه ۱۱ تیرماه است و برای کلاس‌های عملی‌ای که به صورت مجازی قابل اجرا نیستند، تاکنون تصمیمی گرفته نشده، اما اعضای هیات علمی‌ای که می‌توانند کلاس‌های عملی را به صورت مجازی برگزار کنند، می‌توانند این‌گونه اقدام نمایند.

او درخصوص نحوه برگزاری امتحانات بیان داشت: درحال حاضر نمی‌توانیم درخصوص نحوه برگزاری امتحانات نظری بدهیم، بلکه باید منتظر بمانیم و شرایط را بررسی کنیم. اگر به گونه‌ای باشد که احتمال بازگشایی خوابگاه‌ها وجود نداشته باشد، نمی‌توان امتحانات را به صورت حضوری برگزار کرد.

جلیلی‌فر تصریح کرد: اگر شرایط رو به بهبودی باشد به احتمال زیاد و با توجه به شرایط آب و هوایی ممکن است نتوانیم در مرداد ماه امتحانات را برگزار کنیم، اما در نهایت تصمیم‌گیری با هیات‌رئیسه دانشگاه است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در خصوص مهلت دفاع از پایان‌نامه‌ها در این نیمسال اذعان داشت: اگر تاریخ دفاع از پایان‌نامه دانشجو پیش از شیوع ویروس کرونا بوده، اکنون می‌تواند به صورت مجازی دفاع کند و تاریخ تعیین‌شده اولیه برای او در نظر گرفته می‌شود. به عنوان مثال اگر تاریخ دفاع دانشجو ۲۰ اسفند ۹۸ بوده و پس از آن دفاع کند، همان تاریخ ۲۰ اسفند لحاظ می‌شود.

این مقام مسئول اذعان داشت: دانشجویانی نیز که قصد دارند اکنون زمان دفاع خود را مشخص کنند، می‌توانند درخواست خود را در سامانه دانشگاه ثبت و جلسه دفاع خود را برگزار کنند. ۳۱ شهریور پایان زمان دفاع از پایان‌نامه‌های مربوط به این نیم‌سال است، اما برای بعد از آن هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

انتهای پیام‌/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.