سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیرو‌های منصور هادی جلوی پیشروی نیرو‌های اماراتی در سقطری را گرفتند

نیروهای منصور هادی، رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن از پیشروی نیرو‌های شورای انتقالی جنوب یمن که تحت فرماندهی امارات هستند در جزیره سقطری جلوگیری کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رمزی محروس، استاندار سقطری یمن از توقف پیشروی نیرو‌های شورای انتقالی جنوب یمن که تحت فرماندهی امارات هستند به دست نیروهای منصور هادی، رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن در این استان خبر داد و گفت: «ما پیشروی نیرو‌های تحت حمایت امارات را متوقف کردیم و از سقطری و اهالی آن دفاع می‌کنیم.»

نیرو‌های شورای انتقالی از بامداد امروز با توپ و تانک به شهر حمله کردند و در مقابل نیرو‌های دولت هادی در حال مقاومت در برابر این نیرو‌ها هستند.

جزیره سقطری امروز شاهد درگیری شدیدی بین نیرو‌های دولت منصور هادی با عناصر جدا شده از این نیرو‌ها بود.


بیشتر بخوانید:


نیرو‌های شورای انتقالی جنوب نیز بامداد امروز به نیرو‌های دولت منصور هادی رئیس دولت مستعفی یمن در شهر حدیبو، مرکز استان مجمع الجزایر سقطری از چند محور حمله کرده‌اند.

مختار الرحبی، مشاور وزیر اطلاع رسانی دولت مستعفی یمن روز گذشته از خیانت سرتیپ ناصر قیس کاردار فرمانده تیپ شماره یک نیرو‌های پیاده نظام دریایی دولت مستعفی یمن و تحویل اسلحه نیرو‌های دولت مستعفی به المجلس الانتقالی الجنوبی (شورای انتقالی جنوب) وابسته به امارات خبر داده بود.

این در حالی است که روز گذشته شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرده بود نیرو‌های شورای انتقالی جنوب یمن که از حمایت امارات برخوردار هستند، کنترل یک پادگان نظامی در جزیره سقطری را در دست گرفتند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.