سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری پویش کتابخوانی بهار ۹۹ در چهارمحال و بختیاری

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از برگزاری پویش کتابخوانی بهار ۹۹ ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سیروس رضایی رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی آنلاین و آشنایی دانشجویان با فضا‌های مجازی تولید و عرضه کتاب‌های دیجیتال، پویش کتابخوانی بهار ۹۹ ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود.

او افزود: این پویش از سه کتاب منتخب آرزو‌های دست‌ساز، درباره معنی زندگی و سه دقیقه در قیامت با در نظر گرفتن سلیقه‌های گوناگون برگزار می‌گردد.

رضایی با بیان اینکه پویش کتابخوانی بهار ۹۹ در سه بخش برگزار می‌شود افزود: بخش نخست، تحلیل و نقد کتاب‌های معرفی شده در قالب فایل word و حداکثر سه صفحه A ۴ است.

او اضافه کرد: بخش دوم نیز معرفی یکی از این سه کتاب در قالب یک کلیپ پنج دقیقه‌ای است که مواردی مانند محتوا، نحوه بیان و استفاده از زبان بدن در این آثار مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بخش سوم پویش کتابخوانی بهار ۹۹، مسابقه کتابخوانی از کتاب آرزو‌های دست‌ساز است گفت: این مسابقه به صورت آزمون غیر حضوری اینترنتی در سایت مرکز فرهنگی دانشجویی چراغ مطالعه به نشانی www.jdqazvin.ir/cheraq۲۴ و با پاسخ به بیست سوال چهار گزینه‌ای، ۳۰ اردیبهشت ۹۹ از ساعت ۱۴ تا ۲۲ برگزار خواهد شد.

رضایی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال اطلاع رسانی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد چهارمحال و بختیاری در پیام رسان سروش به آدرس @farhangi_chb و یا وب سایت مرکز فرهنگی، دانشجویی چراغ مطالعه به آدرس www.jdqazvin.ir/cheraq۲۴ مراجعه کنند.

او ظهار داشت: دانشجویان همچنین می‌توانند کتاب‌های معرفی شده را از درگاه اینترنتی taaghche.com به صورت الکترونیکی خریداری و مطالعه نمایند.

رضایی گفت: دانشجویانی که در بخش نقد و تحلیل و تهیه کلیپ شرکت می‌کنند، آثار خود را حداکثر تا ۳۰ خرداد ۹۹ به شماره مجازی ۰۹۰۳۸۹۲۹۰۲۳ در پیام‌رسان واتساپ ارسال کنند.

انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.