سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک ۱۵۰ میلیون تومانی خیران در جشن گلریزان محمدیه

خیران شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان برای کمک به اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان البرز ۱۵۰ میلیون تومان کمک کردند.

سرهنگ طاهرخانی فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، گفت: برای اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع)، جشن گلریزان با حضور خیران شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان برگزار شد.

سرهنگ طاهرخانی افزود: در این مراسم خیران حدود ۱۵۰ میلیون تومان برای تهیه بسته‌های معیشتی کمک کردند.

او اضافه کرد: در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه در شهرستان البرز ۳ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان و آسیب دیگان ناشی از کرونا توزیع شد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی در رزمایش کمک مومنانه، خیران در تسویه دفاتر حساب نیازمندان و همچنین بخشش اجاره بهای مغازه و اماکن ورزشی از یک تا سه ماه سهیم بودند که تا کنون در این زمینه ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان بخشیده شده است.

سرهنگ طاهرخانی افزود: برای اجرای رزمایش کمک مومنانه ۸۳ قرارگاه با محوریت امام جماعت، هیئت امنا و پایگاه‌های بسیج به منظور شناسایی افراد نیازمند، خیر و توزیع کمک‌های جمع آوری شده در شهرستان البرز فعال است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.