معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: به دنبال فرمایش مقام معظم رهبری برای اجرای رزمایش کمک مومنانه، مردم قزوین از این طرح بسیار استقبال کردند و حضور چشمگیری در آن دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  عیسی قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در مراسم توزیع مرحله اول بسته‌های معیشتی با اشاره به استقبال مردم و مشارکت مردم در رزمایش کمک مومنانه گفت: حضور فعالانه و داوطلبانه مردم در این رزمایش، برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار همت و عزم مردمی برای کمک به اقشار آسیب دیده افزود و نشان داد هیچگاه مردم جامعه نیازمندان و اقشار آسیب پذیر را هنگام بروز حوادث و سوانح غیرمترقبه فراموش نخواهند کرد.

قبادی افزود: مرحله اول این رزمایش به صورت یکپارچه در استان با توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان جامعه کلید خورد.

او، ارزش مالی این بسته‌ها را حدود ۶۶ میلیارد ریال بیان کرد و گفت: این بسته‌ها با کمک خیران، سپاه صاحب الامر (عج)، کارآفرینان، صنعتگران، موسسه‌های خیریه، گروه‌های مردمی، سمن‌ها تهیه شده اند.

قبادی گفت: این رزمایش با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان در سه مرحله اجرا خواهد شد و اولین مرحله آن امروز، مرحله دوم همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) و مرحله سوم در عید سعید فطر صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.