سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف محموله ۵ تنی آرد قاچاق در ممسنی/توقیف ۹۵۰ کیلوگرم میوه قاچاق در بوانات

مهم‌ترین حوادث امروز ۷ اردیبهشت‌ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۷ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۹۵۰ کیلوگرم میوه قاچاق در بوانات

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات از کشف ۹۵۰ کیلوگرم میوه قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی فرمانده انتظامی شهرستان بوانات گفت: ماموران این فرماندهی به منظور اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، هنگام گشت زنی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو مقدار ۹۵۰ کیلوگرم میوه از نوع انبه و آووکادو کشف شد، ادامه داد: در این خصوص راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۳۲۰ میلیون ریال برآورد کرده‌‍اند، افزود: مبارزه با قاچاق از اولویت این فرماندهی در امسال است.

کشف محموله ۵ تنی آرد قاچاق در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از کشف ۵ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق در شهرستان ممسنی خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، هنگام اجرای ایست بازرسی مقطعی در محور ممسنی به قائمیه، به یک کامیون حامل آرد مشکوک و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۵ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق کشف و راننده نیز دستگیر شد، گفت: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

دستگیری سارق ۶۷ باطری سرقتی

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید از دستگیری سارق و کشف ۶۷ باطری سرقتی بلافاصله پس از وقوع سرقت خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی شهرستان اقلید گفت: ماموران کلانتری مرکز این شهرستان در هنگام گشت زنی در سطح شهر، به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک و دستور توقیف را صادر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و راننده نیز دستگیر شد، تصریح کرد: در بازرسی از آن تعداد ۶۷ دستگاه باطری مسروقه کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سارق در بازجویی فنی و تخصصی اقرار کرد که باطری‌های مسروقه را از یک مغازه سرقت کرده‌ام، افزود: مالباخته از هوشیاری و اقدام سریع پلیس درکشف و دستگیری سارق تقدیر و تشکر کرد.

سرهنگ صارمی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

ناکامی قاچاقچی در انتقال ۱۹ کیلو تریاک در نی‌ریز

فرمانده انتظامی نی‌ریز از دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۱۹ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در بازرسی از یک سواری پژو خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی فرمانده انتظامی نی‌ریز بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری ۴۰۵ مظنون و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

سرهنگ یوسفی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۹ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

دستگیری راننده حمل کننده بیش از ۲۷ هزار دستکش احتکار شده

جانشین فرماندهی انتظامی فارس گفت: در بازرسی از یک سواری ۴۰۵ در شیراز، راننده با تعداد ۲۷ هزار و ۸۰۰ عدد انواع دستکش دستگیر شد.

سرهنگ یوسف ملک‌زاده جانشین فرماندهی انتظامی فارس گفت: به منظور مقابله با قاچاق و احتکار کالا‌های سلامت محور با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح استان، ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان شیراز در حین گشت زنی در بلوار قائم به یک سواری ۴۰۵ مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ ملک‌زاده با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو تعداد ۲۷ هزار و ۸۰۰ عدد انواع دستکش احتکار کشف شد، گفت: در این خصوص راننده دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: پلیس فارس برابر قانون با قاچاقچیان، محتکران و مخلان نظم و امنیت اقتصادی به شدت برخورد می‌کند.

توقیف کامیون و کشف ۱۳ میلیارد سیگار قاچاق

فرمانده انتظامی فارس گفت: با یک دستگاه کامیون توقیف و در بازرسی از آن، یک میلیون و ۸۳۰ هزار نخ سیگارخارجی قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد ریال کشف شد.

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس بیان کرد: اکیپ گشت پاسگاه رستاق شهرستان داراب در اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز، هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، تعداد یک میلیون و ۸۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق و بدون مدارک قانونی کشف شد، افزود: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، ۱۳ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه افراد سودجو و قانون گریز مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف ۱۴۹ هزار نخ سیگار قاچاق در آباده

جانشین فرماندهی انتظامی آباده از توقیف ۱۴۹ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ حسین محمدی جانشین فرماندهی انتظامی آباده گفت: در اجرای طرح ممنوعیت ورود کالا‌های قاچاق و برخورد با قاچاقچیان و متخلفین، ماموران انتظامی این شهرستان حین برقراری تور ایست و بازرسی در محور‌های مواصلاتی و کنترل وسایط نقلیه عبوری، به ۲ دستگاه کامیون و تیبا مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از این خودروها، ۱۴۹ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و ۲ نفر قاچاقچی در این رابطه دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان آباده با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان، ارزش محموله‌های کشف شده ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره با قاچاقچیان و اخلالگران نظم و امنیت اقتصادی مقابله و مبارزه می‌کند.

دستگیری ۲ سارق با ۱۵ سرقت در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از دستگیری ۲ سارق و کشف ۱۵ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی فیروزآباد گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو و اماکن خصوصی در فیروزآباد، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات نامحسوس و بدست آوردن سرنخ، ۲ نفر متهم را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ جوکار بیان کرد: متهمان در بررسی فنی پلیسی، به ۱۵ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو و اماکن خصوصی اعتراف کردند و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.