سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۸ اردیبهشت ماه ۹۹؛

دستگیری ۲ صیاد متخلف در حاشیه رودخانه قزل اوزن/ قاتل نامرئی، ۳ عضو یک خانواده را به کام مرگ کشاند

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ صیاد متخلف در حاشیه رودخانه قزل اوزن

رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان کوثر گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کوثر با گشت و کنترل در منطقه شکار ممنوع دربند مشکول و حاشیه رودخانه قزل اوزن ۲ نفر متخلف صید ماهی را که اقدام به صید غیر مجاز ماهی در رودخانه قزل اوزن با استفاده از تور ماهی گیری نموده بودند دستگیر کردند.

یوسف رشیدی افزود: از متخلفین ۲ رشته تور ماهیگیری و ۱۱ قطعه ماهی رودخانه‌ای کشف و ضبط شد و متخلفین با تشکیل پرونده به مقامات قضایی ارجاع داده شدند.

او با اشاره به اینکه محیط بانان پاسگاه محیط بانی دربند مشکول با گشت و کنترل شبانه روزی، زیستگاه‌های منطقه را دائما رصد و با متخلفین محیط زیست برخورد قانونی می‌نمایند از دوستداران محیط زیست خواست هرگونه تخلف زیست محیطی را با شماره ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

شهرستان کوثر با داشتن زیستگاه‌های متنوع از جمله منطقه شکار ممنوع دربند مشکول و عبور دو رودخانه مهم از این منطقه قابلیت تنوع زیستی بالایی دارد.

قاتل نامرئی، ۳ عضو یک خانواده را به کام مرگ کشاند

فرمانده انتظامی استان اردبیل از وقوع حادثه گازگرفتگی در شهر اردبیل خبر داد و گفت: در این حادثه اعضای ۳ نفره یک خانواده جان باختند.

سردار هوشنگ حسینی اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه گازگرفتگی منجر به فوت در محله خاتم النبیین شهر اردبیل، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ رسالت با همراهی نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند.

او افزود: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد اعضای ۳ نفره یک خانواده به علت استفاده غیر ایمن از کباب پز و بر اثر استنشاق گاز سمی مونواکسیدکربن دچار مسمومیت و گازگرفتگی شده و جان خود را از دست داده اند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به انجام اقدامات قانونی و انتقال جسد متوفیان به پزشکی قانونی بیان کرد: شهروندان اصول ایمنی استفاده از وسایل گرمایشی را همواره مدنظر ویژه قرار دهند؛ تا هیچ گاه شاهد وقوع چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.