سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۸ اردیبهشت ۹۹؛

آزاد سازی سه هزار ۵۰۰ متر مربع اراضی ملی/ کشف ۲۴ تن چوب جنگلی قاچاق درآستانه

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (دوشنبه۸ اردیبهشت ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سارق مسجد دستگیر شد

جمشید مهدوی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آستارا گفت: در پی سرقت لوازم سیستم صوتی مسجد روستای کرده سرای لوندویل و گزارش موضوع به پاسگاه انتظامی، سارق با حضور به موقع پلیس دستگیر شد.

او افزود: ارزش سیستم صوتی مسجد حدود ۴۰ میلیون ریال است و سارق ۳۲ ساله پس از دستگیری به دادگستری معرفی شد.

کشف ۲۴ تن چوب جنگلی قاچاق درآستانه

سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: ماموران انتظامی حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون حامل بار چوب مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

اوبا بیان اینکه در بازرسی از این کامیون ۲۴ تن چوب جنگلی قاچاق از نوع توسکا و اوجا کشف شد. کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را ۴۸۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه افزود: در این راستا متهم ۳۷ ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

آزاد سازی سه هزار ۵۰۰ متر مربع اراضی ملی

نسرین غزنوی رئیس اداره منابع طبیعی آستارا هم گفت: ۲ نفر در روستا‌های خانه‌های آسیاب و ویرمونی، سه هزار و ۵۰۰ متر مربع اراضی ملی را تصرف کرده بودند با پیگیری حقوقی، به آزادی زمین‌ها و دستگیری و معرفی متخلفان به دادگاه اقدام شد.

او افزود: وسعت اراضی ملی آستارا ۴۰ هزار هکتار است و جنگل‌های این شهرستان را گونه‌های بلوط، راش، توسکا، ممرز، نمدار، ملج، لیلکی، انجیلی، آزاد، افرا، گردو، شیردار، گیلاس وحشی، فندق، شمشاد جنگلی و ون تشکیل می‌دهد.

کشف بیش از  ۵ هزار لوازم خانگی و یدکی در لاهیجان

سردار عزیزالله ملکی ،فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف بیش از پنج هزار عدد لوازم خانگی و یدکی در لاهیجان، گفت: این کالاها ۴۷۴ دستگاه لوازم خانگی از قبیل هود، فر آشپزخانه، سینک ظرفشویی، پمپ آب و ۵ هزار و ۲۳۳ قطعه لوازم یدکی موتورسیکلت است.

اوافزود: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۱۱ میلیارد ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه در این رابطه دو متهم ۳۲ و۶۵ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: این کالاها در پارکینگ ۲ خانه کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/عط

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.