مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز( شنبه ۶ اردیبهشت ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.


دستگیری زوج سارق در لاهیجان

سرهنگ قاسم جانعلی پور، فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان گفت: زوج سارق لوازم داخل خودرو در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان هنگام گشت به یک زوج سارق که اطراف یک خوردو پارک شده پرسه می‌زدند مشکوک شده و آن‌ها را که با دیدن ماموران از محل متواری شدند دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان تصریح کرد: ۲ متهم ۲۶ و ۳۳ ساله به ۸ فقره سرقت لوازم داخل خودرو و ۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند.

آتش سوزی یک کارگاه چوب بری در صومعه سرا

رسول اندرز، مسئول واحد نشانی و خدمات ایمنی شهرداری صومعه‌سرا گفت: یک کارگاه چوب بری در خیابان سردارجنگل شهرستان صومعه سرا دچار حریق شد.

او افزود: یک کارگاه چوب بری در خیابان سردارجنگل شهرستان صومعه سرا دچار حریق شد که ۸ آتش نشان با ۴ خودروی اطفاء حریق بعد از ۴۵ دقیقه آتش سوزی را مهار و از سرایت آن به ساختمان‌های مجاور جلوگیری کرد.

مسئول واحد نشانی و خدمات ایمنی شهرداری صومعه‌سرا، با بیان اینکه این آتش سوزی خسارت جانی نداشت، تصریح کرد: علت و میزان خسارت مالی این حادثه در دست بررسی است.

 

انتهای پیام/م. ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.