سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شادی نیازمندان چابهاری /توزیع سبد غذایی بین نیازمندان

رییس اداره بهزیستی شهرستان چابهار از توزیع هزارو ۱۵۰ سبدموادغذایی بین نیازمندان چابهاری خبرداد.

حسن تاوانه رییس اداره بهزیستی شهرستان چابهار در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: یکهزار و ۱۵۰ سبدموادغذایی به ارزش هر کدام ۲۰۰ هزار تومان بین نیازمندان محلات جنگلوک، میرآباد، غریب آباد، مرادآباد و قسمتی از کمب چابهار توزیع شد.

او اظهار داشت: علاوه بر کمک‌های اهدا شده همچنین در شرایط ویروس کرونا ۱۱ هزار و ۵۷۱ عدد ماسک، ۱۰۰جفت دستکش و ۱۵۳ لیتر مواد شوینده نیز توزیع و نسبت به گندزدایی و ضدعفونی منزل یکهزار و ۵۰۰ خانوار از ساکنان محلات مختلف اقدام شده است.

او بیان کرد: اطلاع رسانی وآگاهی بخشی چهره به چهره ۱۵ هزار نفر از جامعه هدف و ساکنان محلات یادشده از ویروس کرونا و استفاده از ظرفیت نخبگان بهزیستی جهت اطلاع رسانی برای ماندن درخانه، جمع آوری ۲۰۰ نفر از معتادان متجاهر و تحویل به کمپ‌های ترک اعتیاد، پرداخت هزینه آن باهمکاری فرمانداری و دادستان از دیگر اقدامات بوده است.

او گفت: آموزش مربیان و کارشناسان برای اجرای رعایت فاصله گذاری اجتماعی، تب سنجی باهمکاری شبکه بهداشت برای کنترل مسافران، ضدعفونی وگندزدایی خودپرداز‌ها و پاتوق‌ها و کمپ‌های ترک اعتیاد، تشکیل تیم نظارت متشکل از کارشناسان برای رعایت فاصله اجتماعی در اماکن و کمپ‌های ترک اعتیاد، توزیع ۲۳۰ جفت کفش والبسه به کودکان کار وخیابان برای ماندن درخانه و توزیع ۱۰۰بسته حمایتی موادغذایی بااستفاده از ظرفیت خیرین و سپاه به مناطق آسیب پذیر در قالب طرح کمک مومنانه از دیگر فعالیت‌ها بوده است.

رییس اداره بهزیستی شهرستان چابهار ادامه داد: تولید ماسک با استفاده از ظرفیت جامعه هدف، ضدعفونی وگندزدایی محیط اداره و مهمانسرا و باشگاه مثبت و کمپ‌های ترک اعتیاد ماده ۱۵ و شلتر‌ها و مراکز دولتی و غیردولتی زیرمجموعه درطول مدت ویروس کرونا ۲ بار از اقدامات انجام شده است.

تاوانه ادامه داد: همچنین در طول ماه مبارک رمضان توزیع ۲ هزار بسته حمایتی از ظرفیت خیرین و ۵۰۰ بسته کمک سازمان بهزیستی در قالب طرح مومنانه به خانواده‌های تاچهار نفره ۳۰۰ هزار تومان و بالای چهار نفر ۵۰۰ هزار تومان به مددجویان و معلولان پشت نوبت اختصاص یافته که پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.