مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: سه هزار و ۲۰۵ سبد مواد غذایی در قالب طرح ملی همای رحمت در ماه مبارک رمضان میان خانواده‌های نیازمند و ایتام این استان توزیع شد.

افزون بر سه هزار سبد غذایی ماه مبارک رمضان در سیستان و بلوچستان توزیع شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،رسول راشکی  ارزش سبد‌های غذایی توزیع شده را پنج میلیارد و ۷۶۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال ذکر کرد و اظهار داشت: این سبد‌های غذایی با هزینه خیران در قالب برنج، قند، روغن، ماکارونی و کنسروجات توسط داوطلبان هلال احمر سیستان و بلوچستان میان نیازمندان توزیع شد.

وی ادامه داد: سازمان هلال احمر سیستان و بلوچستان همه ساله طرح ملی همای رحمت را با هدف ترویج سیره مولای متقیان حضرت علی (ع)، ایجاد بستر مناسب برای مشارکت افراد داوطلب و خیر در کمک به نیازمندان و افراد بی بضاعت، ترویج فرهنگ بشر دوستانه و سازماندهی کمک‌های مردمی و حمایت از خانواده‌های نیازمند اجرا می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: این طرح شبکه گسترده‌ای در تقویت مشارکت‌های مردمی، همدلی و همدردی با خانواده‌های نیازمند و مستمند است.

راشکی از برپایی ۵۳ سفره مهربانی در ماه مبارک رمضان در سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: ۱۶ هزار و ۹۷ نفر در طول این ماه مبارک در قالب سفره‌های مهربانی اطعام شدند.

انتهای پیام/گ

توزیع سبدغذایی در سیستان وبلوچستان

برچسب ها: ماه رمضان ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار