سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملکرد موفق و خوب شهرستان محلات در مقابله با کرونا

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان محلات عملکرد موفق و خوبی را در مقابله با کرونا نشان داده است.

حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در بحث کرونا از کلیه مسئولین عزیز در شهرستان و روستا که اقدامات فوق‌العاده  مناسب و به موقعی انجام دادند کمال تقدیر را دارم، که این اقدامات باعث شد شهرستان محلات نسبت به بعضی از شهرستان‌های استان با توجه به اینکه در همسایگی استان‌های درگیر هستیم نسبتاً عملکرد موفق و خوبی را نشان داده است.

حجت الاسلام سلیمی این موفقیت را نتیجه اقدام مناسب مسئولان دانست و افزود: در بحث کرونا از کلیه مسئولان عزیز در شهرستان و روستا که اقدامات فوق‌العاده، مناسب و به موقعی انجام دادند کمال تقدیر را دارم.

او اضافه کرد: مشکلاتی که عزیزان در خط مقدم با آن مواجه هستند در بخش‌های مختلف همچون بخش آب، جهاد کشاورزی، برق، جاده و بنیاد مسکن و سایر موارد نکاتی است که بخشی را مسئولین اجرایی در شهرستان پیگیری خواهند کرد و بخشی نیز که مربوط به استان و یا مراتب بالاتر می‌باشد باید پیگیری گردد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بحث پرداخت خسارت به زیان دیدگان از ویروس منحوس کرونا هم از مدیریت استان مرکزی و شهرستان محلات توقع داریم هرچه زودتر در این حوزه الگوی مشخصی را ارائه دهند که چگونه می‌خواهند خسارات را به کسانی که در این دو ماه آسیب فوق‌العاده دیده اند پرداخت کنند.

او ادامه داد: در حوزه کمک مومنانه هم کار‌های بسیار ارزشمندی در شهرستان محلات انجام شده و در حال انجام است.

انتهای پیام / ج 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.