فرماندار شهرستان محلات گفت: واحد‌های گل و گیاه و اقامتی آسیب جدی از شرایط کرونایی دیده اند.

واحد‌های گل و گیاه و اقامتی آسیب دیدگان جدی از کروناقمری فرماندار شهرستان محلات در حاشیه جلسه مشترک  دهیاران و شورا‌های اسلامی روستا‌های این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: موضوع کمک به واحد‌های تولیدی و آسیب‌دیده در شرایط کنونی کرونایی در دستور کار دولت استان و شهرستان قرار دارد.

قمری افزود: یکی از حوزه‌هایی که آسیب جدی دیده، بخش گل و گیاه است که با توجه به حساسیت در استان و پیگیری‌هایی که استاندار محترم انجام دادند امیدوارم در این حوزه نیز نسبت به کمک به واحد‌های گل و گیاه و واحد‌های اقامتی، قدم‌های موثری برداشته شود.

او اضافه کرد: در بحث مبارزه با بیماری کرونا، اقدامات خوبی در روستا‌ها و مراکز اقامتی در شهرستان صورت گرفته که نوید بخش این است که هر چه سریع‌تر این ویروس منحوس در جامعه ریشه کن گردد.

فرماندار شهرستان محلات بیان کرد: با توجه به عملکرد موفق در حوزه اقدامات عمرانی و اقتصادی در سطح روستا‌ها در سال ۹۸ می‌توان امیدوار بود در سال جدید هم قدم‌های موثری با همکاری دستگاه‌های اجرایی در حوزه عمرانی و اقتصادی در سطح روستا‌ها برداریم.


جلسه مشترک روسای شورای اسلامی روستا‌ها و دهیاران شهرستان محلات با حضور تعدادی از روسای ادارات با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در فرمانداری شهرستان محلات برگزار شد.

در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اقدامات صورت گرفته در روستا‌ها در سال ۱۳۹۸ در خصوص مسائل و مشکلات در سطح روستا‌ها در سال جدید پیرامون موضوع مبارزه با بیماری کرونا، فاصله‌گذاری اجتماعی، ضرر و زیان‌ها و خساراتی که در بخش کشاورزی و مراکز اقامتی، ناشی از این ویروس منحوس وارد شده، همچنین پیگیری مسائل عمرانی، جاده، مسکن، آب، برق و پرداخت خسارت به آسیب دیدگان بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.