سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش شیائومی برای تولید گوشی تاشوی شبیه Galaxy Z Flip سامسونگ

شیائومی قصد دارد یک گوشی هوشمند تاشو با طراحی ظاهری Galaxy Z Flip سامسونگ تولید کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود دو ماه از زمانی که سامسونگ Galaxy Z Flip، گوشی هوشمند تاشوی خود با طراحی مدرن آن را به صورت رسمی معرفی کرد، می‌گذرد و مردم با دیدن ظاهر آینده‌نگرانه و زیبای آن به وجد آمدند. حالا ممکن است شرکتی دیگر روی گوشی تاشویی کار کند که احتمال دارد با Z Flip و موتورولا Razr رقابت کند.


بیشتر بخوانید: برنامه سامسونگ برای تولید حسگر دوربین ۶۰۰ مگاپیکسلی


بر اساس گزارشی از XDA Developers، شیائومی درخواست تولید نمایشگر‌های تاشوی گوشی‌های هوشمندی را به گروه تولید نمایشگر سامسونگ، سامسونگ دیسپلی داده است. علاوه بر این، گفته می‌شود که این شرکت تأسیس شده در چین، درخواست پنل‌هایی را شبیه نمایشگر‌های Z Flip که ساخته شده از ششه فوق باریک (UTG) و لایه محافظ پلاستیکی روی آن هستند، داده است. در این میان باید بگوییم که شرکت‌های BOE و CSOT هم چنین نمایشگرهایی را ارائه می‌دهند ولی روی هم رفته نمایشگرهای تاشو ساخت سامسونگ از لحاظ کیفیت بسیار بهتر از نمونه‌های ساخت شرکت‌های رقیب محسوب می‌شود.

همچنین این اجتمال وجود دارد که شیائومی تولید نمایشگر‌های تاشویی را از شرکت ال‌جی درخواست کند. علاوه بر این، گوشی هوشمند تاشویی که شیائومی احتمال دارد بسازد ممکن است لولا‌هایی شبیه به Galaxy Z Flip سامسونگ داشته باشد که به گوشی اجازه می‌دهد در زوایای مختلف باز بماند. 

انتظار می‌رود گوشی هوشمند تاشوی شیائومی که شایعه ساخته شدن آن به گوش می‌رسد، در نیمه دوم سال جاری به تولید انبوه برسد. این بدان معنا است که احتمال دارد گوشی هوشمند تاشوی شیائومی را قبل از پایان سال ۲۰۲۰ یا اوایل سال ۲۰۲۱ در بازار ببینیم. متأسفانه، هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت این محصول وجود ندارد، اما این احتمال وجود دارد که یک مدل گوشی تاشوی مدرن با قیمتی ارزان‌تر در بازار عرضه شود. شیائومی به عرضه گوشی‌های مقرون به صرفه مشهور است اما باید توجه داشت گوشی‌های جدیدی مانند سری Mi 10 نشان می‌دهد که این شرکت به سمت عرضه گوشی‌های نسبتا گران‌قیمت در حال حرکت است و بنابراین تضمینی برای قیمت پایین این گوشی تاشو وجود ندارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.