سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعطای تسهیلات اشتغال روستایی به ۵۷ طرح گردشگری کرمان

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از تصویب اعطای تسهیلات کارا از محل منابع اشتغال مناطق روستایی و عشایری به ۵۷ طرح گردشگری این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فریدون فعالی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان به برگزاری جلسه کمیته فنی تسهیلات روستایی به منظور بررسی طرح‌های اشتغالزا در این مناطق با محوریت طرح‌های گردشگری استان کرمان اشاره کرد و گفت: در این جلسه مصوب شد، ۵۷ طرح گردشگری این استان برای دریافت تسهیلات بانکی از محل منابع اشتغال روستایی سامانه کارا با عاملیت صندوق کارآفرینی امید معرفی شود.

او افزود: همچنین در این جلسه مقرر شد به طرح‌های گردشگری مذکور ۱۳۱ هزار میلیون ریال با نرخ بهره ۶ درصد تسهیلات اعطا شود.

فعالی با اشاره به اینکه این طرح‌ها شامل ۵۲ بوم گردی، ۳ مجتمع گردشگری، یک اقامتگاه سنتی و یک سفره خانه سنتی است که برای ۱۱۵ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد، بیان کرد: شهرستان‌های بم، سیرجان، فهرج، رابر، بردسیر، انار، راور، زرند، کرمان و شهرستان بافت که بیشترین طرح را داشته اند،  تسهیلات دریافت می‌کنند.

او بیان کرد: صندوق کارآفرینی امید همکاری خوبی با اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان در زمینه نوسازی، توسعه، تجهیز و بهره‌برداری از طرح‌های گردشگری و اقامتگاه‌های بوم گردی باهدف ایجاد اشتغال پایدار دارد که این همکاری قابل قدردانی است.

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.