سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معامله بیش از ۳۷۳ میلیون و ۸۸۴ هزار سهام در تالار بورس آذربایجان غربی

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی از معامله بیش از ۳۷۳ میلیون و ۸۸۴ هزار سهام در تالار بورس استان خبر داد.

وحید جوادی مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، اظهار کرد: در فروردین ماه ۱۳۹۹ تعداد ۳۷۳ میلیون و ۸۸۴ هزار و ۸۸۷ اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش ۳.۸۱۲.۵۶۴.۱۱۶.۹۲۹ ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجانغربی مورد معامله قرار گرفت، که ۶۳ درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی  افزود:در این ماه در تالار ارومیه ۱۲ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم بیش از ۵۰۷ شرکت را معامله کردند که تالار اختصاصی کارگزاری سرمایه و دانش با ۷۹۷ میلیارد ریال معامله در فروردین ماه توانست ۲۱ درصد از کل ارزش معاملات را بدست آورده و از سایر کارگزاران پیشی بگیرد.

او افزود:همچنین در این ماه سهام شرکت خدمات انفورماتیک با بیش از ۱۹۹ میلیارد ریال معامله در فروردین ماه، ۵ درصد ارزش کل معاملات تالار را به خود اختصاص داد.

جوادی بیان کرد: در ضمن شاخص کل بازار بورس با ۱۷۷هزار و ۱۳۳ واحد افزایش در مقایسه با پایان ماه گذشته به ۶۹۰هزار و ۳۶ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با یک هزار و ۹۹۲ واحد افزایش به رقم ۸ هزار و ۵۸۳واحد رسید.

 

انتهای پیام/ ن م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.