سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته حوادث امروز بخوانید؛

کشف ۱۰۰ کیلو تریاک در اصفهان / کشف ۱۰ دستگاه موتورسیکلت مسروقه دراصفهان

مهم‌ترین حوادث امروز دوم اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروزدوم اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۱۰۰ کیلو تریاک در اصفهان

سرهنگ "غلامحسین صفری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان اظهار داشت: در پی دریافت اطلاعاتی از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان "گیلان" مبنی بر اینکه یک سوداگر مرگ در حال انتقال محموله‌ای افیونی در محور‌های جنوبی استان اصفهان می‌باشد، بلافاصله ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان وارد عمل شدند.

او افزود: در این رابطه یک دستگاه وانت نیسان که حامل محموله افیونی بود در ایستگاه بازرسی شهید "امامی" شناسایی و متوقف شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از خودرو ۱۰۰ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک که در اطاق بار وانت نیسان جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ صفری اضافه کرد: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان تاکید کرد: اشراف اطلاعاتی بالا و تخصصی نیروی انتظامی و تبادل اطلاعاتی پلیس‌های تخصصی استان‌ها باعث شده بسیاری از قاچاقچیان و سوداگران مرگ غافلگیر و از فعالیت آن‌ها جلوگیری شود.
 

کشف ۱۰ دستگاه موتورسیکلت مسروقه دراصفهان

سرهنگ "محمدرضا خدادوست فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی وراهور شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: در اجرای این طرح ماموران پلیس، ۴ سارق موتورسیکلت وتعداد ۱۰ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف وتعداد ۱۸ دستگاه وسیله نقلیه متخلف را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با تاکید بر استمرار طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح ها، ازعموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه مورد مشکوک در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به پاکسازی محل ودستگیری مجرمان اقدام شود.
 

حمل مواد مخدر در پوشش مسافرت خانوادگی لو رفت

سرهنگ" ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان نائین با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پاسگاه چوپانان فرماندهی انتظامی شهرستان نائین با هوشیاری و هوشمندی خود حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور اردکان – چوپانان، یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس حامل مواد مخدر که از مرز‌های شرقی کشور به سمت مرکز کشور حرکت بود را شناسایی و متوقف کردند.

او افزود: پس از متوقف شدن خودرو طی بازرسی صورت گرفته از سرنشین زن خودرو توسط ماموران زن، ۱۵۶ گرم و ۹۰ سانت تریاک، ۹۹۴ گرم هروئین و یک کیلو و ۹۸۴ گرم کراک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین از دستگیری راننده خودرو به همراه همسر و فرزندش خبر داد و گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی بیان کرد: سوداگران مرگ برای گمراه کردن ماموران پلیس از شیوه پوشش مسافرت خانوادگی و حمل مواد توسط همسر و فرزند خود استفاده می‌کنند که بحمدالله اشرافیت و هوشمندی بالای ماموران همواره مانع عملی شدن نقشه پلید آنان شده است.
 

انهدام باند سارقان منزل با ۱۷ هزار دلار و ۲۰ میلیارد اموال مسروقه در "اصفهان

سرهنگ "حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی استان اصفهان حین کنترل نامحسوس محور‌های مواصلاتی این استان متوجه شدند یک سواری تیبا که مسروقه است در محور "نایین" در حال حرکت است که موضوع به پلیس آگاهی آن شهرستان اعلام شد.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان نایین نیز بلافاصله وارد عمل شدند و در عملیاتی غافلگیرانه این خودروی مسروقه را متوقف کردند.

سرهنگ ترکیان با اشاره به دستگیری ۴ نفر که در خودرو بودند بیان داشت: در بررسی‌های تخصصی بعمل آمده مشخص شد این افراد از سارقان حرفه‌ای منزل هستند که از آن‌ها بازجویی تخصصی شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شدند به سرقت ۱۷ هزار دلار و ۲ تخته قالیچه و طلاجات به ارزش ۲۰ میلیارد ریال از منزلی در یکی از استان‌های کشور اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به اینکه اموال مسروقه پس از طی مراحل قانونی به مالک بازگردانده می‌شوند از شهروندان خواست: با پلیس تعامل داشته باشند و هر گونه اخبار و موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.
 

شناسایی عامل برداشت غیر مجاز اینترنتی از حساب در" خمینی شهر

سرهنگ "علی جعفری نژاد با اعلام جزئیات بیشتر این خبر گفت: در پی شکایت خانمی مبنی بر اینکه مبلغ ۱۰ میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی از شعبه یکی از بانک‌ها برداشت غیرمجاز شده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با بررسی‌های تخصصی پلیس فتا مشخص شد از حساب شاکی مبلغ ۱۰ میلیون ریال بابت خرید از سایت دیجی کالا و سایت سیبچه اعتبار بازی کامپیوتری برداشت شده است.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: با شناسایی عوامل برداشت غیرمجاز توسط پلیس فتا و احضار آنان مشخص شد آنان پدر و پسر می‌باشند و در بازجویی تخصصی پدر منکر هرگونه اطلاعی از موضوع شده لیکن فزرند وی در بازجویی‌های تخصصی اعتراف کرد با سوءاستفاده از کارت بانکی شاکی و برداشت غیرمجاز نسبت به انتقال وجه مسروقه به حساب بانکی پدر خود اقدام و سپس با خرید از سایت بازی و همچنین سایت دیجی کالا نسبت به خالی کردن حساب پدر خود اقدام کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان توصیه کرد: جهت جلوگیری از برداشت‌های غیر مجاز از حساب‌های بانکی از افشا کردن مشخصات کارت‌های بانکی خود در فضای مجازی خودداری کنید.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.