سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سال ۹۸؛

۵۰ هزار نفر از آموزش‌های مهارتی بهره‌مند شدند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از بهره مندی ۵۰ هزار نفر از آموزش‌های مهارتی در مراکز ثابت بخش دولتی در سطح استان خبر داد.

عبدالنبی سواعدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در سال ۱۳۹۸ حدود ۵۰ هزار نفر از آموزش مهارتی فنی و حرفه‌ای در مراکز ثابت بخش دولتی بهره‌مند شدند.

او با بیان اینکه در ۳۶ مرکز ثابت بخش دولتی ۴۹ هزار و ۷۳۶ از جوانان استان آموزش مهارتی را در حرفه مختلف فرا گرفتند، تصریح کرد: این میزان برای در قالب ۷ میلیون ۵۷۳ هزار و ۲۰۰ نفر ساعت از جوانان جویای کار استان خوزستان با رویکرد خدمات، صنعت، کشاورزی و فرهنگ و هنر ارائه شد.

سواعدی بیان داشت: آموزش مهارتی بخش دولتی در مراکز ثابت دولتی، معتادان بهبود یافته، حاشیه شهرها، کارگاه‌های مهارت آموزی در محیط واقعی، مرکز تخصصی مهارت‌های پیشرفته، افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، سیار شهری، زندان، پادگان، مناطق روستایی، جوار کارخانجات، عشایر، جوار دانشگاه و مراکز SCD، صنعت ساختمان و سایر تفاهم نامه‌های منعقده اجرا گردید.

سواعدی ادامه داد: آموزش‌های مهارتی با همکاری کادر مجرب آموزشی و با تجهیزات نوین و در قالب استاندارد‌های بین المللی اجرا تا بستر لازم را برای رسیدن به اهداف سازمان و ایجاد زمینه اشتغال پایدار فراهم شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.