سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز آموزش مجازی دروس تئوری دانشگاه علمی کاربردی

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز آموزش مجازی دروس تئوری این دانشگاه، گفت : هنوز برای چگونگی آموزش دروس عملی و کارورزی تصمیمی گرفته نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مزدک راد ملکشاهی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه به تعطیلی فعالیت‌های آموزشی این دانشگاه در پی شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت : از اواخر سال گذشته و به دنبال شیوع کرونا فعالیت‌های آموزشی دانشگاه علمی کاربردی استان هم مانند سایر دانشگاه‌ها تعطیل شد.

او گفت : پس از پایان تعطیلات نوروزی برخی اساتید دانشگاه از طریق فضای مجازی مانند پیج‌های اینستاگرام جزوات و دروس آموزشی را به دانشجویان خود ارائه می‌دادند، اما شروع رسمی فعالیت‌های آموزشی دانشگاه علمی کاربردی استان با راه اندازی سامانه "سما لایو" از ابتدای هفته جاری بود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بابیان اینکه در این سامانه بستری فراهم شده تا دانشجویان با ورود به آن بتوانند بصورت تعاملی با اساتید در ارتباط باشند، افزود: این سامانه برای ارائه دروس تئوری دانشگاه طراحی شده و با توجه به اینکه دانشگاه علمی کاربردی یک دانشگاه مهارتی است و بیشتر دروس عملی دارد، در شرایط خاصی قرار گرفته و با یک چالش مواجه‌ایم.

او افزود: البته مسئولین دانشگاه علمی کاربردی کشور در تلاشند تا با تمهیداتی بتوانیم مشکل آموزش دروس عملی را هم مرتفع کنیم.

راد ملکشاهی در خصوص میزان حضور دانشجویان در کلاس‌های آموزشی این دانشگاه هم گفت: باتوجه به اینکه این سامانه به تازگی راه اندازی شده هنوز دانشجویان حضور چشمگیری ندارند، اما امیدواریم به تدریج تعداد دانشجویان زیادتر شود.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه در ادامه بابیان اینکه برای پرداخت شهریه دانشجویان تسهیلات خوبی به آن‌ها می‌دهیم، ادامه داد: در بحث امتحانات پایان ترم هم از آنجایی که امتحانات ما متمرکز برگزار می‌شود، تاکنون از سوی دانشگاه کشور دستورالعملی به واحد استان ابلاغ نشده است .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.