سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش؛

ضدعفونی خیابان‌ها و معابر شهر شیراز به همت تیپ ۳۷ زرهی

تعدادی از خیابان ها، معابر و اماکن شهر شیراز به همت تیپ ۳۷ زرهی شیراز ضد عفونی و گندزدایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، همزمان با ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان، در ادامه فعالیت‌های تیپ ۳۷ زرهی در راستای کمک به مردم در حوزه درمان و سلامت و مبارزه با بیماری کرونا تعدادی از خیابان‌ها و معابر و خودرو‌ها در شهر شیراز ضدعفونی و گندزدایی شد.

سرهنگ عباس عطاالهی فرماندهی تیپ ۳۷ زرهی شیراز در حاشیه این برنامه، اظهار داشت: به دلیل شیوع بیماری کرونا امسال به مناسبت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش و حماسه افرینی‌های نیروی زمینی مراسم رژه خدمت صبح امروز جمعه ۲۹ فروردین ماه با عنوان «مدافعان وطن، یاوران سلامت» همچون سایر شهر‌های کشور با حضور یگان‌های ارتش در فارس در مرکز اموزش علوم و فنون نزاجا برگزار که تیپ ۳۷ زرهی نیز در این مراسم شرکت کرد.

او افزود: در ادامه و پس از اجرای مراسم رژه خدمت، تعدادی از خیابان‌ها و معابر و اماکن شهر شیراز توسط تیپ ۳۷ زرهی شیراز ضدعفونی و گندزدایی شد.

فرماندهی ۳۷ زرهی اظهار داشت: در حوزه سلامت و کمک به مردم همگام با سایر یگان‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری ایران، تیپ ۳۷ زرهی از ابتدای شیوع ویروس کووید ۱۹ در کشور فعالیت خود را اغاز کرده و در این خصوص از امادگی لازم برخوردار است.

فرمانده تیپ ۳۷ زرهی راه‌اندازی ایستگاه‌های سلامت در شهر شیراز را از دیگر برنامه‌های این تیپ عنوان کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.