سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید سرزده فرماندار اندیکا از شهرک صنعتی شهرستان

فرماندار اندیکا به همراه جمعی از مسئولان از شهرک صنعتی شهرستان بازدید کرد.

 حیدر کاظمی فرماندار اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: راه اندازی فعالیت اقتصادی در شهرک صنعتی و لزوم ایجاد و توسعه اشتغال در سطح شهرستان درباره چگونگی نقش شهرک‌های صنعتی بر بهبود وضعیت صنایع در هرمنطقه به جزء شرایط عمومی، راه اندازی محیط کسب و کار، تامین زیر ساخت‌ها مناسب از پیش تعیین شده برای راه اندازی سریع و اقتصادی واحد‌های صنعتی است.

او افزود: در واقع شهرک‌های صنعتی در حوزه‌های فنی، مانند تامین زمین، آب، برق، گاز و … در حوزه‌های زیست محیطی با ارائه خدمات زیر ساختی مانند ایجاد فضای سبز، پارک، راه اندازی برخی واحد‌های بازیافت و …خدمات مناسب و شایسته‌ای را به واحد‌های صنعتی ارائه می‌کند. 

کاظمی بیان داشت: سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی مولد و دارای ارزش افزوده است و لزوم توجه بیشتر به این موضوع می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات و کاستی‌های شهرستان را رفع کند. 

فرماندار اندیکا تصریح کرد: جهت راه اندازی این شهرک با تمام توان پیگیری‌های لازم را از طریق معاونت امور اقتصادی استانداری و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی به عمل خواهیم آورد؛ که متقاضیان نباید هیچگونه دغدغه یا تشویش فکری داشته باشند و در گرفتن مجوزات کلیه مدیران ادارات باید نهایت همکاری را در این زمینه داشته باشند و با همدلی و همکاری و اتحاد نظر بتوانیم یک کار تشویقی و ترغیبی انجام دهیم که این ناحیه از این حالت که امروزه است خارج شود.

این مقام مسئول گفت: سرمایه گذاری در بخش شهرک صنعتی مولد و دارای ارزش افزوده است در واقع مهمترین عامل بهبود وضعیت صنایع در هر منطقه به جزء شرایط عمومی، محیط کسب وکار و راه اندازی سریع و اقتصادی واحد‌های صنعتی است.

او ادامه داد:  در صورت دایر کردن صنایع باید بومی باشد و مواد اولیه آن در اندیکا وجود داشته باشد در بحث جهاد کشاورزی هم باید با واگذاری جهاد کشاورزی باشد و ایده و طرح را در خصوص تسهیلات ارائه نماید.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.