سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرائط نگران کننده در اولین روز طرح فاصله‌گذاری هوشمند

استاندار مازندران گفت: در نخستین روز کاهش محدودیت‌ها در طرح فاصله گذاری شرایط نگران کننده‌ای مشاهده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا با ابراز نگرانی از رعایت نشدن برخی پروتکل‌های بهداشتی با فعالیت مجدد برخی مشاغل در ۲ روز گذشته، گفت: در نخستین روز کاهش محدودیت‌ها در طرح فاصله گذاری شرایط نگران کننده‌ای مشاهده شد که اگر تداوم داشته باشد آسیب‌های جدی به امنیت سلامت مردم و به اقتصاد استان وارد خواهد کرد.

او افزود: کاهشی شدن تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به عنوان خروج ویروس از استان نباید تلقی شود.

احمد حسین زادگان با بیان اینکه شرایط سخت اصناف و بازاریان برای دولت اهمیت دارد، ادامه داد: دولت وظیفه تامین امنیت جانی و غذایی مردم را دارد، اما اگر طبق وضعیت پیش آمده دیروز تردد‌ها و تجمعات عادی شود، هفته‌هایی نگران کننده برای مازندران ایجاد خواهد شد.

استاندار مازندران جلوگیری از ورود به پیک دوم شیوع ویروس کرونا را منوط به همکاری مردم و دستگاه‌های اجرایی و بازاریان اعلام کرد و گفت: مردم باید نسبت به ویروس کرونا از عادی انگاری خودداری کنند.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه دریافت کد رهگیری سلامت به معنی رعایت نکات بهداشتی نیست، گفت: واحد‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند بسته خواهند شد.

انتهای پیام / ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.