سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی اکیپ‌های صوتی سیار در کنترل ویروس کرونا ثمربخش بود

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز گفت: در موضوع آموزش و پیشگیری از ویروس کرونا، راه اندازی اکیپ‌های صوتی سیار در سطح شهر از بیلبورد‌های شهری نیز موثرتر بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،سعید حاجی زاده مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز   با بیان این مطلب اظهار داشت: برای نخستین بار پس از دوران دفاع مقدس در شهر آژیر قرمز به صدا در آمد تا از این طریق مردم را برای در خانه ماندن تشویق کنیم که در روز طبیعت شاهد آثار خوب این اقدام بودیم.

او از دو رویکرد «آموزش و پیشگیری» به عنوان وظایف اداره کل ارتباطات شهرداری در مقابله با ویروس کرونا نام برد و افزود: این اقدامات از دهه نخست اسفندماه در سه مرحله در حوزه تبلیغات محیطی آغاز شد که مرحله نخست شامل اقدامات پیشگیرانه از ابتلا به بیماری کرونا، مرحله دوم تشویق شهروندان به ماندن در خانه و مرحله سوم شامل برنامه‌هایی برای زمان در خانه ماندن بود.

او یادآور شد: این سه مرحله شامل اکران بیش از ۸۰ بیلبورد،۲۰۰ بنر، توزیع ۱۰ هزار پوستر و بروشور در مغازه‌های سطح شهر، گردآوری و توزیع ۳ شماره ویژه نامه نشریه «تبریز» با موضوع اطلاع رسانی و آگاهی دهی در خصوص ویروس کرونا بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.