فرماندار هشترود با بیان اینکه نزدیک ۱۰۰ درصد مردم هشترود از نظر ابتلا به کرونا غربالگری شده‌اند، گفت: بانوان باردار، شیرده و افرادی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند می‌توانند با دور کاری کار‌های خود را انجام داده و به صورت شیفتی در سر کار حاضر شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،امینیان فرماندار هشترود با بیان اینکه نزدیک ۱۰۰ درصد مردم هشترود از نظر ابتلا به کرونا غربالگری شده‌اند، گفت: بانوان باردار، شیرده و افرادی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند می‌توانند با دور کاری کار‌های خود را انجام داده و به صورت شیفتی در سر کار حاضر شوند.

امینیان افزود: با توجه به اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در سطح منطقه و ضرورت رعایت فاصله‌ها، خودرو‌های غیربومی، همچنان حق ورود به هشترود را ندارند.

او افزود: مدارس، دانشگاه‌ها، پارک‌ها، مراکز تفریحی، تفرجگاه‌ها همچنان تعطیل بوده و ادارات نیز تا اطلاع ثانوی با دو سوم نیرو به کار خود ادامه خواهند داد.

امینیان افزود: سازمان‌های مردم نهاد با همکاری سایر مردم با راه اندازی پویش در خانه بمانیم کار امداد رسانی در حوزه‌های مختلف را شروع کرده و تا ریشه کن شدن کامل این بیماری به کار خود ادامه خواهند داد.

او گفت: بازگشایی واحد‌های صنفی کم خطر فقط با ثبت نام در سامانه سلامت امکان پذیر است، لذا اصناف باید برای برای ادامه کسب و کار در این سامانه ثبت نام کرده و با تکمیل فرم تعهد، موازین بهداشتی را رعایت کرده و دستورالعمل صادره از وزارت بهداشت را در دید عموم نصب کنند.

او از عموم مردم هشترود خواست تا در صورت مشاهده مورد مشکوک بیماری کرونا در شهر و روستا‌ها با شماره تلفن ۰۴۱۵۲۶۲۱۱۱۹ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.