سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانداری اندیمشک آماده دریافت ایده‌های شهروندان برای کنترل کرونا

فرماندار اندیمشک گفت: مردم و صاحب نظران می‌توانند ایده‌ها و طرح‌های خود در زمینه مقابله با ویروس کرونا را با این اداره در میان بگذارند.

پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور ادامه اقدامات پیشگیرانه ستاد مدیریت و مبارزه با ویروس کرونا آماده دریافت طرح‌ها، ایده‌ها، نظرات و پیشنهادات کاربردی صاحب نظران و شهروندان اندیمشکی در جهت مقابله با این ویروس در سطح شهرستان هستیم.

او افزود: شهروندان و علاقمندان به شرکت در این طرح می‌توانند طرح‌ها، ایده‌ها، نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با کنترل و مهار کرونا ویروس را به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۲۶۱۶۳ ارسال نمایند.

جهانگیری آخرین مهلت برای شرکت در نظرسنجی و مطرح کرده ایده‌ها از سوی علاقمندان، صاحب نظران و عموم مردم را ۳۱ فروردین ماه امسال عنوان کرد و اظهار داشت: در پایان این نظرسنجی به ۲۰ پیشنهاد برتر و کاربردی لوح تقدیر و جوایزی به رسم یادبود از سوی فرمانداری شهرستان اندیمشک اهدا خواهد شد.  

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می‌شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.